Ralf in de Penny

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa___

Ralf in de Penny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-24 18:11

:wave:

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat op bokt heb geplaatst! Maar dit moment kan ik niet laten schieten op weer eens een topic te maken!

Begin dit jaar ben ik benaderd door de Penny of ze Ralf en mijn verhaal mochten delen in de rubriek ‘Als paarden konden praten’. Een interview aan de telefoon volgde en ook afgesproken dat ik zelf voor de foto’s zou zorgen ipv dat er een fotograaf zou komen. Ik heb een geweldig zusje die heel goed met mijn camera om kan gaan, dus dat was top!

Afbeelding

We zijn begin april dit jaar naar het strand gegaan om foto's te maken, deze hebben we daarna aangeleverd en sindsdien begon het wachten. Ze verwachtte dat hij ‘ergens in de zomer’ in de penny kwam te staan, maar dat werd dus uiteindelijk oktober, nummer 21. Het was het wachten waard!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Credits ook naar de tekenaars hoe ze Ralf zijn Instagram (@fjord.ralfar) helemaal hebben doorgespit en tussen alle story’s, foto’s en video’s beelden hebben gebruikt om na te tekenen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken :D

IMAY1990

Re: Ralf in de Penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 18:40

Wow, wat super gaaf. En echt heel mooi getekend door de tekenaar

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 18:41

Ahh Ralfie, ik vind het echt super tof! <3

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 18:49

Wat superleuk! Gefeliciteerd. En wat is het verhaal?

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 19:30

Oeh leuk! Ben stiekem ook wel benieuwd naar het verhaal

aliida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 20:51

Wat leuk en wat een knappe fjord heb je! Moet wel gaaf zijn om je paard in penny te zien staan <3

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 20:53

Wat leuk! Ik ga het blad niet kopen, maar ben ook benieuwd naar jullie Penny-sprookje. :)

Larissa___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-24 08:08

Bedankt allemaal! Het is inderdaad super gaaf om je paard in de Penny te zien! En wat leuk dat we in uitgelicht staan <3

Ze hebben Ralf uitgekozen qua verhaal omdat hij uit een van de fjordenkuddes van Staatsbosbeheer komt. Ik ben een paar jaar terug een paar keer mee geweest met de boswachter, en heb Ralf zijn vader Ralm op de foto gezet voordat hij de kudde in ging. Ralf is een veulen uit de eerste lichting van Ralm. Dus toen ik de knoop van 'ooit een eigen paard kopen' had doorgehakt, en het dus ook een veulen bleek van de hengst die ik zelf had ontmoet, was dat natuurlijk al een droom op zich :D Omdat hij uit de kudde komt kende en kon hij in het begin echt 0,0. Heb hem gekocht toen hij 8 maanden was en alles zelf geleerd en uiteindelijk helemaal zelf opgeleid. Dus dit verhaal hebben ze in een mega verhalend penny jasje gestoken :)

sas66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 09:23

Wat leuk en wat een mooi verhaal! En wat vond Ralf er zelf van hoe hij in de Penny stond?

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 09:30

Ach wat leuk!

Mijn dochter is lid van de Penny zal eens vragen waar ze m heeft liggen.

Saskiafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 13:36

Wat leuk, de penny met Gio ook maar in huis gehaald. Misschien deze dan ook maar.