Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iranda schreef:Helaas, er was niemand bij. En de mail kreeg ik ook in mijn eentje...
Ik vraag me nu af of er reglementen voor zijn. De manege zit bij de Manege- en Ruiterbond...
Mijn begeleidster voor het autisme gaat proberen het gesprek aan te gaan. Mijn doel is niet meer rijden, maar gehoord worden. En dat de deur weer open staat over een halfjaar.
Er is wel zo'n manege, alleen de reiskosten kan ik niet betalen.?
Kent iemand de regels van de Manege- en Ruiterbond..? Mag je zoder bewijs en zonder wederhoor zomaar iemand wegsturen?
aliida schreef:Iranda schreef:Helaas, er was niemand bij. En de mail kreeg ik ook in mijn eentje...
Ik vraag me nu af of er reglementen voor zijn. De manege zit bij de Manege- en Ruiterbond...
Mijn begeleidster voor het autisme gaat proberen het gesprek aan te gaan. Mijn doel is niet meer rijden, maar gehoord worden. En dat de deur weer open staat over een halfjaar.
Er is wel zo'n manege, alleen de reiskosten kan ik niet betalen.?
Kent iemand de regels van de Manege- en Ruiterbond..? Mag je zoder bewijs en zonder wederhoor zomaar iemand wegsturen?
Ik denk dat je voor die vraag het beste even contact kan opnemen met hen. Misschien wil je begeleider dat wel voor je doen. Wellicht hebben ze ook tips hoe jullie het beste het gesprek kunnen aangaan met de eigenaar en instructrice.
Ik heb zelf ook autisme en begrijp als geen ander dat je eerst moet wennen in een nieuwe situatie. Heel erg vervelend als blijkt dat daar weinig rekening mee wordt gehouden. Hopelijk komen jullie er met z'n allen uit en kan je weer doorgaan met lessen.
Wendy15 schreef:Als je toch al een half jaar pauze van het lessen zou nemen dan kun je het wellicht nu ook even laten rusten. Dan over een half jaar als je weer wilt starten contact opnemen en rustig in gesprek gaan dat je weer wilt starten. Wie weet werkt zij er dan al lang niet meer of kun je bij iemand anders lessen
Maartje1990 schreef:Wendy15 schreef:Als je toch al een half jaar pauze van het lessen zou nemen dan kun je het wellicht nu ook even laten rusten. Dan over een half jaar als je weer wilt starten contact opnemen en rustig in gesprek gaan dat je weer wilt starten. Wie weet werkt zij er dan al lang niet meer of kun je bij iemand anders lessen
Dit inderdaad. Al zou ik persoonlijk niet meer daar willen lessen. De eigenaar lijkt je ook niet netjes behandeld te hebben.
Ik vermoed dat een bijrijdpaard ook geen optie zal zijn voor jou ts?
Wendy15 schreef:Als je toch al een half jaar pauze van het lessen zou nemen dan kun je het wellicht nu ook even laten rusten. Dan over een half jaar als je weer wilt starten contact opnemen en rustig in gesprek gaan dat je weer wilt starten. Wie weet werkt zij er dan al lang niet meer of kun je bij iemand anders lessen
Iranda schreef:O en mijn nieuwe erbij? Is meer in detail. Ik was deze blijkbaar vergeten...
Het gaat om manege **** in ****.
Het is lang niet het enige dat aan de hand is, maar ik zit nu voor een week in een psychiatrische kliniek...
Iranda schreef:O en mijn nieuwe erbij? Is meer in detail. Ik was deze blijkbaar vergeten...
Het gaat om manege *** in *** .
Het is lang niet het enige dat aan de hand is, maar ik zit nu voor een week in een psychiatrische kliniek...