Gezocht: Fotos van Saddlebred, Tennessee Walker of Rocky Mountain

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xMiinh

Gezocht: Fotos van Saddlebred, Tennessee Walker of Rocky Mountain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-24 18:03

Hallo bokkers!

Voor mijn conservatieproject Equine Legacy maken wij een documentaire om aandacht te vragen voor uitstervende en zeldzame paardenrassen. Wij hebben een stuk in de documentaire van de Mountain Pleasure Horse waarbij de persoon praat over de Saddlebred, Tennessee Walker en Rocky Mountain Horse. Zijn er hier bokkers die een van deze rassen hebben en waarvan wij foto's voor de documentaire mogen gebruiken ter beeldvorming?

Bij voorkeur horizontale full body foto's (en vraag even toestemming van de fotograaf of dit mag)

Dit zou ons heel erg helpen! De documentaire komt rond December uit. Er komt ook een boek uit waarvan een sneakpeak te zien is in de topics die ik een aantal maanden heb geposts. Meer informatie over het project kan je vinden in mijn onderschrift.

Celaeno

Re: Gezocht: Fotos van Saddlebred, Tennessee Walker of Rocky Mountain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 19:18

Getty Images heeft wel foto's van deze rassen. Dan heb je ook meteen duidelijkheid met betrekking tot de licentie en bijbehorende kosten en hoef je daar niet over te onderhandelen met particulieren.

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 19:25

Ik heb 3 rocky mountain horses, wil wel mee werken hoor. Je zou het ook op de gangenpaarden of Rocky mountain Facebook pagina kunnen vragen.

RockyMH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 15:47

Geen idee nu we alweer een half jaar verder zijn maar ik heb een RMH en foto’s die door professional fotografe Esmee van Gijtenbeek gemaakt zijn. Deze foto’s mogen gebruikt worden.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 15:54

Ik ken iemand die Rocky Mountains heeft die dit graag wilt doen!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 16:00

RockyMH schreef:
Geen idee nu we alweer een half jaar verder zijn maar ik heb een RMH en foto’s die door professional fotografe Esmee van Gijtenbeek gemaakt zijn. Deze foto’s mogen gebruikt worden.

Heb je hiervoor ook toestemming gevraagd bij de desbetreffende fotograaf? Dat is namelijk wel nodig...

RockyMH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 16:05

Ja. Ze is naaste familie

RockyMH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-25 16:05

Muurp schreef:
RockyMH schreef:

Heb je hiervoor ook toestemming gevraagd bij de desbetreffende fotograaf? Dat is namelijk wel nodig...

Ja, ze is naaste familie