Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Jaaa leuk!
Volgende week is het 17 jaar geleden dat ik Misty kocht op de paardenmarkt in Vries. Ze was toen 3,5, nu dus 20,5!
[ Afbeelding ]
De dag dat ze kwam
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En vorige week![]()
bokken123 schreef:Leuk topic!
In september ook voor het eerst een pony van de markt gekocht. Een welsh merrie sectie b met leuke papieren. Ik wilde ooit weer een keer een kleine pony erbij naast de grote paarden. Toen zag ik deze leuke pony staan… toen was de keus snel gemaakt.![]()
De kleine pony op de foto is toevallig ook van de markt. Deze heeft een bekende gekocht en dient nu even als gezelschapspony. Straks mag ze bij de grote kudde.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hutcherson schreef:Wat een mooie succesverhalen. Waar letten jullie op bij een dier van de markt?
ruin_lover schreef:Ik heb 8 jaar geleden op de paardenmarkt in Hedel een mini shet van 6 maanden oud gekocht. Was eigenlijk een impuls aankoop maar heb er geen seconde spijt van gehad. Het is echt een ontzettend leuk en lief dier die gek is op aandacht
Hier was hij net 1 dag bij ons
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nu
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
germie schreef:Hutcherson schreef:Wat een mooie succesverhalen. Waar letten jullie op bij een dier van de markt?
Jonger dan 2 durf ik ze er wel te kopen. Gewoon letten op de verzorging en stand van benen en voeten. Bij thuiskomst dan direct ontwormen. Keuren heeft zo jong toch nog geen zin.