Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Texas02 schreef:Ik had nog geen topic gevonden over Equitana 2025, dus ik dacht, ik open er zelf maar eentje
Het is van 6 t/m 12 maart 2025, het programma wordt geloof ik deze maand bekend gemaakt.
Zijn er mensen die gaan? Ik ben nog nooit geweest maar het lijkt me wel heel leuk! Dus ik zit er wel over te denken om deze keer te gaan Maar wat mij het praktischte leek is om met een bus mee te gaan, weet iemand hier of er bussen richting Equitana gaan vanuit noord Nederland (provincie Groningen, mag ook Drenthe zijn)? Dat leek me eigenlijk fijner dan met de auto minimaal 3 uur heen rijden, er een hele dag zijn en ook nog weer 3 uur terug te moeten. Dat heb ik één keer gedaan naar Dortmund voor iets anders en dat vond ik toch niet voor herhaling vatbaar eigenlijk. Dus als iemand tips heeft voor georganiseerde busreizen die kant op vanuit Groningen of Drenthe, hoor ik het heel graag!
Ik ben heel benieuwd wie verder nog van plan is om te gaan! En ik ben ook heel benieuwd naar het programma!
Texas02 schreef:Emmen is nog wel te doen misschien, waar vind ik meer informatie over de bud van Paulien Alberts die daar naartoe gaat? Ik las daar in het vorige topic ook al iets over, maar ik vind er verder weinig informatie over.
germie schreef:Grappig dat mensen op slechts 2.5 uur rijden een huisje nemen. Ik rij tot 4-4.5 uur gewoon op 1 dag heen en weer als ik ergens naartoe wil.
Zo zie je hoe veel verschil er is tussen mensen. Als ik natuurlijk ergens 2 dagen wil verblijven overnacht ik wel, maar voor Equitana is dat absoluut niet nodig.
Alja schreef:Texas02 schreef:Als iemand meer informatie over de bus vanuit Emmen heeft hoor ik het graag!
Ik zou Paulien gewoon ff bellen
Toevallig weet ik van een collega dat vorige week het appje rond ging over de busreis…
Gebruikers op dit forum: djodjodjo, ikkedus, Isa_Sofie, lizy29, Mars, Nils, noordje, rocky_1995, TinkerTreas en 27 bezoekers