Jaarling Ismoli zijn eerste shoot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Narcissa

Jaarling Ismoli zijn eerste shoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-24 23:13

Wat niet van een leien dakje liep _O-

Mag ik jullie voorstellen aan Ismoli, mijn bijna 1,5 jarige IJslander ruin. Ik heb hem in december gekocht, maar hij bleef nog een paar maanden bij de fokster zodat zij hem kon castreren. Ik was zelf op het hoogtepunt van mijn revalidatie na een ongeluk dus dit was voor iedereen het handigste.

In augustus kwam hij eindelijk naar huis :D Na een paar weken tijd om te settelen, heb ik fotograaf Fieke de Rooij laten komen voor foto's van hem en ons.

Hij is er misschien nog niet lang, maar Ismoli heeft mijn hart al gestolen <3 Hij is het braafste, nuchterste paard dat ik ooit gezien heb, zeker voor zijn nog jonge leeftijd. Veel volwassen paarden kunnen nog wat van hem leren. Hij is de rust en goedheid zelve. Hij vindt alles leuk en interessant. Echt een paard van goud :D

Het enige wat nog wel duidelijk maakt dat hij jong is, is zijn gebrek aan geduld. Ik ben verbaasd dat er nog zoveel leuk is uitgekomen gezien hij continu aan het dralen was haha.

Genieten jullie mee van mijn knapperd?

Begonnen met enkele foto's van ons samen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even zitten en bijkomen van het heen en weer gewandeld. Ismoli kwam graag knuffelen <3

Afbeelding

Daarna blackfoto's van ons

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat foto's van Molleke alleen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto heb ik zelf gemaakt. Mijn pot goud onder de regenboog :D

Afbeelding

Ik hoop op nog heel veel jaren tesamen met deze kanjer *\o/*

balance
Moderator Over Paarden

Re: Jaarling Ismoli zijn eerste shoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 07:02

Jullie hóren gewoon echt bij elkaar

Femke_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 01:23

Wat een leukerd. Super veel plezier met hem!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 08:11

Zo'n schattig koppie, ik snap dat je daar smoorverliefd op bent. Vind de blackfoto's misschien nog wel het mooist, zijn kleur komt daarin zo mooi naar voren. Veel plezier met je kleine man.

Lyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-24 11:52

Prachtige fotos, jullie passen echt perfect bij elkaar!
Wat een knap koppie heeft hij <3

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-24 17:13

Dankjewel balance! Ik ben echt superblij met hem :D

Femke, dankjewel!

Miereneter, daar ben ik het mee eens. Zijn kleur is erg lastig vast te leggen op foto haha. Het zit ergens tussen koper en goud in. We gaan een van de blackfoto's laten uitvergroten voor in de woonkamer :D

Lyona, hij is echt geweldig. Ik heb nog nooit een paard meegemaakt dat op zijn jonge leeftijd al zo rustig en nuchter is. Buiten het gebrek aan geduld zou je zeggen dat hij zeker 10 jaar oud is met veel ervaring puur naar gedrag kijkend. Hij heeft echt een heel fijn karakter om mee om te gaan. En hij is een knuffel, dus dat past hier goed :D