Zijn eerste fotoshoot was gelijk een afscheidsshoot voor mijn andere paard die ik na 17 jaar in heb moeten laten slapen. Voor het eerst mee naar de soesterduinen hij deed het heel goed. Vond het ook niet erg als hij m’n schimmel niet meer zag. Hij was hier nog geen 2,5.

Daarna mocht hij mee naar een kapelletje, helemaal alleen en gedroeg zich als volleerd model.

In de herfst ‘23 zijn we naar het bos geweest, hier was hij echt een draak. Niet stil willen staan en lekker over je heen denderen. Hier hebben we even goed mee geoefend.

Dit voorjaar zijn we op pad geweest naar de bloesem, ik was zo trots. Nog geen 3 en dan op een redelijk druk fietspad tussen de fietsers, scooters en honden. Hij deed het voorbeeldig

Daarna naar mijn favo plekje op de soesterduinen, ik had een grote jurk die ik graag eens aan wilde.
Ik kon hem hier gewoon longeren aan een foto halster en deed braaf z’n ding.

We hebben zijn 3e verjaardag gevierd

Hij is ingereden door een ruiter en dit was de eerste x op ander terrein.

2mnd onder het zadel en hij is gezellig mee geweest op vakantie. Ik kon zo opstappen en het bos in rijden. Mijn zoon was mee op z’n mountainbike.

En als de hei nu zo mooi in bloei staat wilde ik daar ook graag heen.

En vorige week mocht hij model staan met bladgoud.

Ik ben mega trots op m’n puppy, hij doet het allemaal zo goed. Ik doe het super rustig aan en eigenlijk gaat alles spelenderwijs.