Long time no see.

De laatste tijd niet heel erg actief geweest op Bokt, aandacht is een beetje verlegd. Maar ik ben zeker niet minder met paarden bezig, alles behalve.

Ik wilde iets dat bij mij aansluit. Dus naast de portretfoto's zijn er ook branding foto's gemaakt van het hersenwerk! Niet super typisch dus voor een fotoshoot, maar wel heel erg leuk. De foto's zijn o.a. voor mijn website gemaakt, haha. Als het je geluk brengt, mag je er ook wel foto's van aan de muur hangen, toch?

Even een update en voor wie ons niet kent:
Azu is mijn 4-jarige dressuurgefokte KWPN ruin. Mijn moeder en ik hebben hem gekocht op zijn 2 jaar toen hij een flinke achterstand had door diastasen tussen verschillende premolaren. Inmiddels is dit helemaal opgelost en wordt hij beetje bij beetje steeds stoerder. Maar het blijft mijn kleine sulletje!
Ik ben hem inmiddels spelenderwijs aan het inrijden (lees; rondje hobbelen en stuur zoeken) en voornamelijk lekker op de grond bezig met alles wat hem meer balans en kracht geeft.
Azumar is mijn grootste maatje en zonder hem was mijn interesse in ethologie niet uitgebloeid tot wat het nu is. Ik ben hem eeuwig dankbaar en we prutsen lekker verder aan alles wat leuk is; we hebben nog alle tijd. Soms een beetje op een laag pitje, aangezien ik momenteel in mijn afstudeerfase tot paardengedragstherapeut via de Tinley Academie zit en mijn moeder helaas afgelopen juli te horen heeft gekregen dat ze een agressieve vorm van longkanker heeft. Ondanks dit blijven we positief en doe ik ook erg mijn best om mijn vrije tijd lekker met hem door te brengen.
Ik geef sinds kort dus hersenwerkles (nu nog hobbymatig, ik wil graag ervaring opdoen) en wilde daarom dus ook passende foto's. Natuurlijk moest ik ook even mooi met Azu op de foto en dat is meer dan gelukt. Hij is misschien niet zo imposant op de foto's, maar ik wilde ook gewoon een rustig beeld vastleggen; gewoon echt hoe wij zijn. En dat is meer dan gelukt!

Kijk maar mee!

De portretfoto's. We hadden echt perfect licht.

Concentratie

En het hersenwerk; één van Azu zijn favoriete activiteiten!

Hij mocht voor de fotoshoot alle matjes demonstreren die mijn creatieve moeder voor me heeft gemaakt!

Tijd vliegt, hij groeit zo hard...

Bedankt voor het meekijken, hopelijk vinden jullie de foto's net zo mooi als ik!