En dat vierden we gewoon op Horse Event

Best een mooi moment om even stil te staan bij waar we vandaan kwamen, en wat we op zo'n relatief korte tijd eigenlijk al hebben mogen bereiken

Toen ik Aslan tegenkwam op marktplaats was mijn simpele gedachte: "die is knap, kan wel eens wat worden"

Gaan kijken, knap ding, leuk bewegen maar heel timide en voorzichtig. Ach, toch maar meenemen!
En zo kocht ik Aslan. Een paardje dat 100% het tegenovergestelde was van mijn vorige paard... En dat heb ik geweten. Hij was snel over de rooie, angstig, sloeg uit schrik reactie en moest zelf met regelmatig janken omdat het niet helemaal was waar ik op had gehoopt

(Voor het volledige verhaal:
[PP] [VOLG] Goud en Zilver - Aslan & Xanti )
Uiteindelijk heb ik hem in februari naar een paddock paradise in Drunen verhuist, hier veranderde hij al snel enorm!
In april nam ik de grote gok om hem mee te nemen naar EquiDay, kennis te maken met wat ik uiteindelijk met hem wil gaan doen... Op show! En daar werd hij al mega stoer van!
De hele zomer besteed aan leuke dingen doen, lekker de bossen in, veel longeren en werken in de hand....
En dan afgelopen weekend mocht de ponnie mee op show onder Hoefwijzer, als jongere broertje van Fjord Moos!
En wat. Een. Superster. Was Aslan
Onder dat verlegen paardje kwam opeens een heuse showbink uit

Alles was wat chaotisch, maar wat hebben we genoten van Horse Event, en wat was mijn 4 jarige mannetje fantastisch

Hopelijk mogen we nog heel vaak samen shinen, maar voor nu gaan we dus lekker flink trainen, zodat we de show écht kunnen gaan stelen

We hebben vooral ook veel tijd genomen om hoi te zeggen tegen (Holy moly zo veel!!!) het publiek!

En natuurlijk ook superblij met een geweldig team waarmee ik mocht werken, Fenna en Moos

Al was Assie het er niet helemaal mee eens dat ik een worteltje aan Moos gaf, en dat liet hij me subtiel weten door even mijn hand vast te houden (niet te bijten)

Heel erg bedankt voor het kijken!
En wie weet tot ooit

Fotos door
Annemayke Fotografie