Van ril paardje naar superster

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Van ril paardje naar superster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-24 19:36

Zo nog even flink aan het nagenieten hoor! Afgelopen zondag was lieve "kleine" Aslan (Assie) precies een jaar bij me....

En dat vierden we gewoon op Horse Event *\o/* *\o/*

Best een mooi moment om even stil te staan bij waar we vandaan kwamen, en wat we op zo'n relatief korte tijd eigenlijk al hebben mogen bereiken :o

Toen ik Aslan tegenkwam op marktplaats was mijn simpele gedachte: "die is knap, kan wel eens wat worden" :roll:

Gaan kijken, knap ding, leuk bewegen maar heel timide en voorzichtig. Ach, toch maar meenemen!

En zo kocht ik Aslan. Een paardje dat 100% het tegenovergestelde was van mijn vorige paard... En dat heb ik geweten. Hij was snel over de rooie, angstig, sloeg uit schrik reactie en moest zelf met regelmatig janken omdat het niet helemaal was waar ik op had gehoopt :') het was geen stoer, machtig showpaard maar een zacht watje :+

(Voor het volledige verhaal:
[PP] [VOLG] Goud en Zilver - Aslan & Xanti )

Uiteindelijk heb ik hem in februari naar een paddock paradise in Drunen verhuist, hier veranderde hij al snel enorm!

In april nam ik de grote gok om hem mee te nemen naar EquiDay, kennis te maken met wat ik uiteindelijk met hem wil gaan doen... Op show! En daar werd hij al mega stoer van!

De hele zomer besteed aan leuke dingen doen, lekker de bossen in, veel longeren en werken in de hand....

En dan afgelopen weekend mocht de ponnie mee op show onder Hoefwijzer, als jongere broertje van Fjord Moos!

En wat. Een. Superster. Was Aslan
Onder dat verlegen paardje kwam opeens een heuse showbink uit *\o/* *\o/* *\o/*

Alles was wat chaotisch, maar wat hebben we genoten van Horse Event, en wat was mijn 4 jarige mannetje fantastisch _/-\o_

Hopelijk mogen we nog heel vaak samen shinen, maar voor nu gaan we dus lekker flink trainen, zodat we de show écht kunnen gaan stelen :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hebben vooral ook veel tijd genomen om hoi te zeggen tegen (Holy moly zo veel!!!) het publiek!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En natuurlijk ook superblij met een geweldig team waarmee ik mocht werken, Fenna en Moos :+:

Afbeelding

Al was Assie het er niet helemaal mee eens dat ik een worteltje aan Moos gaf, en dat liet hij me subtiel weten door even mijn hand vast te houden (niet te bijten)

Afbeelding

Heel erg bedankt voor het kijken!
En wie weet tot ooit :):)

Fotos door
Annemayke Fotografie

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 20:02

Ik volg jullie proces ook op instagram en wát een stappen hebben jullie al gezet samen zeg! Geweldige ontwikkeling en een prachtig paard is Aslan!
Ga zo door en veel geluk! *\o/*

Petpa

Re: Van ril paardje naar superster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 20:05

Ik zeg 1 woord: WOW!!!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 00:25

Ik heb Aslan gezien tijdens HE, wat deed hij z’n best! En ook nog eens een prachtig paard om te zien <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 09:43

Wat leuk, ik vind hem erg mooi geworden!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 18:24

Wat heerlijk!
Ik herken je verhaal. Ook mijn tweede paardje is heel anders dan mijn showbink Blizz. Maar de keren dat hij mee is geweest op show. 10/10!