Ik heb in de ochtend de dressuur proeven van de klasse L1/L2 gefotografeerd en 's middags waren de jonge ruiters aan de beurt tijdens de Bixie springen.
Vanaf 09:00 zouden er 25 combinaties hun opwachting maken in de ring op het gras. In de categorie A/B/C pony's viel Eva Bakker in de prijzen. Samen met haar Mini Hoeve's Alégro wist ze een mooie derde plaats te bemachtigen.

Eva Bakker en Mini Hoeve's Alégro
Evi Flier wist met haar Super Wheemhoeve's Marko een strakke proef te rijden, goed genoeg voor een tweede plaats. Dit was één van mijn persoonlijke favoriete combinaties.

Evi Flier met Super Wheemhoeve's Marko
Willemijn Wolters ging er hier met de winst vandoor met haar Selehem's Go For Gold.

Willemijn Wolters met Selehem's Go For Gold
In de catagorie D/E pony's was het Sarah Ouwehand met Infinity Secret, die ondanks een gespannen proef een mooie derde plaats scoorden.

Sarah Ouwehand met Infinity Secret
De tweede plaats was voor Lisa Post met Mulan, die een nette proef lieten zien. Ook één van mijn persoonlijke favorieten.

Lisa Post met Mulan
Tymo de Vries was degene die zijn Nijebert's Felix naar de overwinning reed.

Tymo de Vries met Nijebert's Felix
Tijdens de tweede proef in de categorie A/B/C pony's wist Eva Bakker opnieuw de derde plaats te bemachtigen met haar Mini Hoeve's Alégro.

Evi Bakker en Mini Hoeve's Alégro
Op de tweede plaats eindigde Diara van Haarlem met De Kaatstede Melissa.

Diara van Haarlem met De Kaatstede Melissa
Evi Flier wist met haar Super Wheemhoeve's Marko de eerste plaats te bemachtigen.

Evi Flier met Super Wheemhoeve's Marko
In de catergorie D/E pony's werd de derde plaats behaald door Rosalie Verwoert met Hounity's Raspberry.

Rosalie Verwoert met Hounity's Raspberry
Babette Sloof plaatste zich op de tweede plaats met haar Turfhorst let's be better.

Babette Sloof met Turfhorst let's be better
En opnieuw een eerste plaats voor Tymo de Vries met zijn Nijebert's Felix.

Tymo de Vries met Nijbert's Felix
En toen was het 's middags tijd voor het Bixie springen, een kleine sfeer impressie:

https://live.staticflickr.com/65535/539 ... 1ba5_c.jpg