Knappe Diablo als model en op de keuring

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DJZ

Knappe Diablo als model en op de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 04:41

Een paar weken geleden mocht Diablo model staan voor RS saddles van Rilana Sangers :)
*-:) Megan Bakker van Lavitana

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En afgelopen dinsdag mocht Diablo mee naar de paarden- en ponykeuring in Gendt. Hij werd 1e in de categorie Friezen 3 jaar en ouder. We waren gezellig met zijn 3-en in deze categorie O:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpje van de keuring.. Het was voor mij de eerste keer dat ik een paard voorbracht.. Had geen idee hoe/wat/waar/wanneer... := Als ik het filmpje terug kijk, had ik de stap beter wat rustiger kunnen doen, zodat hij beter zijn passen af kan maken :)*

Ik had ons ook ingeschreven voor de versierronde.. Gewoon voor de fun :))

Afbeelding

Na de versierronde moesten we opnieuw de ring in, voor de kampioensronde.. Alle eerst geplaatsten uit de categorieën werden opnieuw bekeken en daaruit werd een dagkampioen gekozen.
Omdat dit echt direct na de versierronde was, was het in een drafje terug naar de auto en trailer, zadel af, hoofdstelnummer om, halve kostuum uit, snel een borstel over zijn rug en in een drafje terug naar de ring := Vandaar dat je mij nu in het zwart voorbij ziet komen _O-

Afbeelding

Ben zo enorm trots op Diablo.. Waar andere paarden zich hier en daar wat druk maakten, stond hij heerlijk relaxed naast een paar onbekende paarden, soms te genieten van kinderen die hem even wilden aaien. Het is altijd zo genieten om met hem op pad te zijn <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Knappe Diablo als model en op de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 05:56

Zo'n dressuur outfit staat hem ook heel goed hoor! <3
En wat leuk dat hij 1e werd! Kan ook niet anders, hij is te knap. :D

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 08:05

Je kunt ook echt alles met dat paard hé. Zo leuk! Kan me voorstellen dat de Zorro-outfit hoge ogen gooide. Klinkt alsof jullie het allebei naar jullie zin hebben gehad.

Gefeliciteerd met de 1e plaats!

Elisa2

Re: Knappe Diablo als model en op de keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 09:01

Knappe Fries is het ook! Wat heb je zijn manen mooi gevlochten op die eerste foto's.

Gefeliciteerd met de 1e plaats.

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 18:26

Bellatrix schreef:
Zo'n dressuur outfit staat hem ook heel goed hoor! <3
En wat leuk dat hij 1e werd! Kan ook niet anders, hij is te knap. :D

Hij was ook wel weer heel makkelijk... Heb nog nooit een sperriem bij hem gebruikt, en merkte niet eens verschil.. Zelfde als het zadel en een andere singel... Hij vindt alles prima :+:
De opmerking die ik inderdaad vaker voorbij hoorde komen, al ruim voordat we de ring in mochten was dan ook: Die wordt 1e :')

miereneter schreef:
Je kunt ook echt alles met dat paard hé. Zo leuk! Kan me voorstellen dat de Zorro-outfit hoge ogen gooide. Klinkt alsof jullie het allebei naar jullie zin hebben gehad.

Gefeliciteerd met de 1e plaats!

Dank je wel :D
Ik ben inderdaad nog niks tegen gekomen wat hij echt niet kan of leuk vindt. Wel dat hij dingen die én bewegen én geluid maken tegelijk, spannend zijn... We gaan binnenkort beginnen met trainen en oefenen voor riddershows en over 2 weken gaan we voor het eerst eens proeven aan WE :)

Elisa2 schreef:
Knappe Fries is het ook! Wat heb je zijn manen mooi gevlochten op die eerste foto's.

Gefeliciteerd met de 1e plaats.

Dank je wel :D Dit is zijn dagelijkse look.. Geen afgekauwde manen meer en ik ben sneller klaar, dan wanneer ik alleen lange vlechten doe.. Ook met rijden is dit fijner, omdat ik dan geen zware vlecht tegen/over de teugel heb liggen :)

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 12:38

Wat een knapperd, en zo mooi ingevlochten inderdaad, super!!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:36

Mijn moeder woont in Gendt, vertelde al dat een fries als Zorro mee deed bij de versierronde. Ik wist meteen dat jij dit moest wezen :')
Heel mooi gevlochten bij de zadel-shoot!