Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
office schreef:Ik vind dit net zo stom als je nieuwe ebike zonder slot in de stad laten staan.Iedereen weet toch dat er wolven zijn inmiddels waarom dat dier dan niet veilig op stal zetten met de deur dicht ?
office schreef:Denk jij dan ook dat paardenhouders in landen waar de wolf thuis hoort hun dieren 24/7 op stal hebben staan? Of dat ze allemaal een wolfwerend hek hebben?Ik vind dit net zo stom als je nieuwe ebike zonder slot in de stad laten staan.Iedereen weet toch dat er wolven zijn inmiddels waarom dat dier dan niet veilig op stal zetten met de deur dicht ?
Fika schreef:Denk jij dan ook dat paardenhouders in landen waar de wolf thuis hoort hun dieren 24/7 op stal hebben staan? Of dat ze allemaal een wolfwerend hek hebben?[/office schreef:Ik vind dit net zo stom als je nieuwe ebike zonder slot in de stad laten staan.Iedereen weet toch dat er wolven zijn inmiddels waarom dat dier dan niet veilig op stal zetten met de deur dicht ?
Fika schreef:Maar dat is toch de omgekeerde wereld? In de laatste jaren is er een roofdier ons land binnen komen lopen die keer op keer bewijst dat het onnatuurlijk gedrag laat zien dat in geen enkel ander wolvenland geaccepteerd wordt en dan moeten wij onze dieren maar opsluiten?
Fika schreef:Maar dat is toch de omgekeerde wereld? In de laatste jaren is er een roofdier ons land binnen komen lopen die keer op keer bewijst dat het onnatuurlijk gedrag laat zien dat in geen enkel ander wolvenland geaccepteerd wordt en dan moeten wij onze dieren maar opsluiten?
office schreef:Ik vind dit net zo stom als je nieuwe ebike zonder slot in de stad laten staan.Iedereen weet toch dat er wolven zijn inmiddels waarom dat dier dan niet veilig op stal zetten met de deur dicht ?
tienus63 schreef:office schreef:Ik vind dit net zo stom als je nieuwe ebike zonder slot in de stad laten staan.Iedereen weet toch dat er wolven zijn inmiddels waarom dat dier dan niet veilig op stal zetten met de deur dicht ?
Dat is inderdaad de allerveiligste oplossing.
23/7 op stal en uurtje per dag beweging in een binnenbak.
Paardwaardig bestaan.
anjali schreef:Hier gaat het op uitdraaien als dit zo doorgaat. Alle dieren ophokken. Behalve de wolf, die mag overal ongehinderd vrij rondlopen. En gaat zich vervolgens richten op honden en kinderen. Waarbij die dan ook nog de schuld krijgen als ze worden aangevallen!!!