Ongeveer een jaar geleden postte ik dit obderwerp al. Toen besloot ik er verder niets meer mee te doen ivm mijn depressie. Alleen, het blijft...
Ik heb een prachtige Franse draver en een superlieve shetlander, op een kleine weide aan huis! Ik hou enorm van ze allebei, maat ik merk dat ik steeds minder en minder plezier heb in het houden van, trijden met, verzorgen van,...
Ik heb er ook minder tijd en minder middelen voor, gezien ik een dochtertje van 1 jaar heb en minder uren ben moeten gaan werken.
Ik merk ook dat het nu een druk begint te leggen op mijn huwelijk, want er zijn wel zowat wekelijks, soms zelfs dagelijks, discussies over de paarden, de financiën,...
Ik heb 1 superlieve verzorgster/bijrijdster en due gaat tegenwoordig vaker rijden dan ikzelf, daar ben ik dan wel eens jaloers op. Maar langs de andere kant ook weer niet.
Mijn vertrouwen tijdens het rijden is ook helemaal veranderd sinds de komst van mijn dochtertje, waardoor ik veel banger ben dat er wat gebeurd

Het is echt een opeenstapeling van alles...
We hebben net geïnvesteerd in de weide volledig vernieuwen, nieuwe stal, nieuw materiaal,... dus het is dan natuurlijk jammer dat het nu pas doorkomt, dat gevoel :/
Ik WIL absoluut mijn paarden niet wegdoen, maar ik merk dat het misschien wel eens de enige oplossing zou kunnen zijn voor veel stress-factoren in mijn leven

Ik heb hier zo enorm hartzeer van en ben er nog LANG niet uit wat ik nu het beste kan doen. Maar ik moest wel even mijn hart luchten

Foto van mijn schatjes erbij