Het verstellen van het pommeltje (een delfin boogje) had nog heel wat voeten in de aarde
Die nieuwe zijn kennelijk niet zo makkelijk te verstellen als de oude, en dat heb ik ondervonden! Uiteindelijk met losschroeven van dingen en een worstelhouding toch gelukt. En nu zit hij echt goed
Maar mocht dit topic ooit naar boven komen en iemand moeite heeft met zo'n delfin boogje verstellen: klopt, ze gaan zwaar. Als je het boogje los draait (linksom) en het zadel tussen je benen op de grond legt is hij met je armen en benen samen goed te verstellen.
Nog voor het was gelukt om hem goed aan te passen heb ik nog een paar foto's gemaakt met de bijbehorende pad:

Ze mist een stuk manen maar ik heb ze er hier bij ingewerkt, mocht het iemand opvallen. Doe ik normaal niet maar ik vond het dit keer wel mooi.

Paar details 

Ik ben er echt ontzettend blij mee! En ja prompter, Marietje ook gelukkig
Maar die had ik voor ik hem had gekocht ook al gevraagd hoor, we mochten de espaniola van een vriendin testen. Marie is van de heldere communicatie dus als ze hem niet fijn had gevonden had ik het inderdaad wel goed gemerkt