Pennymeisjes in de ban van Dennis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26075
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:58

Pas maar op straks prikken ze een punaise op jouw gezicht!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:26

haha wat lief!! ik heb ook een tijdje 2 meisjes van 6 en 7 jaar "les" gegeven (gewoon aan de longe op mijn pony) en ik werd overspoeld met tekeningen, brieven, kerstkaarten, klei-paardjes en andere knutselwerken Schijnheilig (natuurlijk allemaal van Evita *LOL* )

maar ik was vroeger minstens even erg hoor Knipoog had zelfs een springtouw (teugels!!!) aan het stuur van m'n fiets... Clown Bloos en er was meer paard dan muur op m'n kamer te zien Haha!

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:03

ik kreeg gisteren een poezie-album in mijn handen gedrukt Haha! Joey hangt of aan de koelkast of in slaapkamers en de rest zit met foto's in albums geplakt. Ook heb ik wel eens 2 drinkbekers met paarden erop gehad en een vulpen met een paard erop en chocolaatjes heb ik ook wel eens gehad.

Je blijft lachen met die kinderen, ik stik van de knutseltjes, tekeningen en toestanden! Geweldig, alles word opgehangen in de kantine zodat iedereen er van mee kan genieten. Ik heb ook wel eens verhalen van kinderen die over joey dromen dat ze of over de hei heen galloperen of dat ze een wedstrijd op hem rijden en dan een grote beker winnen Haha!

Ik vind het wel vertederend als je pony boven iemands bed mag hangen Lovers

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:09

Ireentjuh schreef:
haha wat lief!! ik heb ook een tijdje 2 meisjes van 6 en 7 jaar "les" gegeven (gewoon aan de longe op mijn pony) en ik werd overspoeld met tekeningen, brieven, kerstkaarten, klei-paardjes en andere knutselwerken Schijnheilig (natuurlijk allemaal van Evita *LOL* )

maar ik was vroeger minstens even erg hoor Knipoog had zelfs een springtouw (teugels!!!) aan het stuur van m'n fiets... Clown Bloos en er was meer paard dan muur op m'n kamer te zien Haha!


haha heel herkenbaar, lichrijden op de fiets met cap op en zweepje erbij....

Dennis

Berichten: 31481
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:22

Ik vind het ook wel heel erg lief Lachen .

En tekeningen enzo, daar heb ik ook al een hele doos vol van Knipoog .

Wesco

Berichten: 5068
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:22

hij is beroemd wat leuk

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:30

hahahaha ik vind het wel koewl!! beter zo.. dan dat je van die andere penny meisjes hebt :S ... zo zijn ze nog wel lief Lachen hahaha.. en... jij en je paardje zijn beroemd Haha!.. *jeej* Lachen

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:11

leuk is dat he! mijn vorige pony had in middels ook boven 2 bedden! echt schattig, kreeg vanmiddag te horen dat mijn Arenda site het meest bezochte site was van de vereniging Sterneo whaha