Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisamax22 schreef:OMG
vandaag super lekkere buitenrit gemaakt. Kom
ik langs het strandje hier ligt er een jongen/man als een baby’tje op een kleedje te spelen uuuuhm oké! wie heeft ook wel is iets raars meegemaakt? heb er foto van kunnen maken! echt raar om te zien. echt met een pamper etc
beert schreef:Het kan ook wel waar zijn. Maar om je daarvoor als 21-jarige op een forum aan te melden?
Verder zou ik het vooral heel raar vinden als je ook nog eens de foto zou posten of überhaupt gemaakt hebt. Niet alles hoeft ongevraagd op het wereldwijde web of gedeeld te worden.
capopjekop schreef:Jullie doen het meteen af als onzin, maar het zou best waar kunnen zijn. Er zijn mensen die dit als fetisj hebben. Ik ben op de datings meer dan eens benaderd of ik iemand als baby wilde behandeleninclusief luier verschonen
Elisa2 schreef:lisamax22 schreef:OMG
vandaag super lekkere buitenrit gemaakt. Kom
ik langs het strandje hier ligt er een jongen/man als een baby’tje op een kleedje te spelen uuuuhm oké! wie heeft ook wel is iets raars meegemaakt? heb er foto van kunnen maken! echt raar om te zien. echt met een pamper etc
![]()
Ik ben weleens langs een stelletje gegaloppeerd die naast het ruiterpad 'bezig' waren. Geloof dat iedereen er van schrok.
fohadie schreef:Elisa2 schreef:
![]()
Ik ben weleens langs een stelletje gegaloppeerd die naast het ruiterpad 'bezig' waren. Geloof dat iedereen er van schrok.
Gelukkig bij jou nog naast. Bij mij op het ruiterpad en ik zag ze niet optijd. Mijn paard waar ik toen op reed gelukkig wel en die sprong over de mensen heen.weet niet wie er meet van schrok, ik of die mensen..