De dag ervoor had ik haar knotjes al gemaakt. Ze was toen echt continu aan het schudden met haar hoofd, dus dat was nogal irritant. Ik zal het daar maar op gooien waarom mijn knotjes niet mooi zaten

De dag erna vond ik dat mijn knotjes nog wel prima zaten, maar een stalgenootje van me kon het niet aanzien, dus die heeft alles opnieuw gemaakt

Tijdens het losrijden heb ik eerst serieus gewerkt, maar daarna ook nog wat pas de deux met een vriendin gedaan

Daarna hebben we dus de proef gereden, voor de geïnteresseerden: B proef 18. Voor mijn gevoel ging het super! Ik moest alleen mijn figuren wat netter afwerken en bij de halve volte halve baan eerder van de hoefslag af gaan. Tot slot moest ik ook mijn tenen wat beter naar binnen houden. Maar verder ben ik super tevreden.

Van de prijsuitreiking verwachtte ik eigenlijk niet zo veel, maar toen ze mijn naam steeds maar niet noemden begon ik mezelf een beetje af te vragen of ze me niet vergeten waren

Ik was natuurlijk supertrots en ging meteen met Ivy en mijn prijzen op de foto.

Ik was toch wel klaar voor de B haha! Ondertussen hebben we al één keer geoefend op vreemd terrein en onderling bij ons op stal nog een B-proefje gereden. Ik hoop eind augustus weer een keer te lessen op vreemd terrein en in september nog twee onderlinge wedstrijden (1 bij ons op stal en 1 op een andere stal) mee te pakken. En misschien ook nog wel een online proefje. Nou ja, kortom, ik ben enorm enthousiast geworden en heb genoeg dingen om aan te werken!
Bedankt voor het kijken! Tips en reacties zijn altijd welkom!