Mijn man is vreemdgegaan, en het is mijn eigen schuld zegt hij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DeOnbekende

Mijn man is vreemdgegaan, en het is mijn eigen schuld zegt hij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-24 09:21

Sorry ik ben in tranen, ik wil dit niet plaatsen onder mijn eigen account, ik kom er vanmorgen achter dat mijn man (19 jaar in een relatie, 14 jaar getrouwd ) is vreemdgegaan gisteren met een collega. Hij bleef verdacht lang weg en was te laat voor het eten en hij rook naar parfum toen hij thuis kwam. Ik heb in zijn telefoon gekeken toen hij vanmorgen aan het douchen was en zag dat hij nadat hij op kantoor is geweest ergens anders is geweest. Toen ik hem er een uur geleden mee confronteerde en er om vroeg wat er aan de hand was heeft hij bekent dat hij seks heeft gehad met die collega en toen ik vroeg waarom zei hij dat hij ontevreden was met mijn bedprestaties (en dat is eerlijk gezegd waar, ik wil niet meer, het is niet fijn met hem in bed, het duurt te kort en ik kom nooit tot een orgasme met hem). Ik weet het niet meer, ik denk dat de relatie klaar is want dit vergeef ik hem nooit meer, ik heb al een koffer gepakt en ga zo naar een vriendin toe, bah wat voel ik mij vies nu

LaPluche

Re: Mijn man is vreemdgegaan, en het is mijn eigen schuld zegt hij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:25

Dit is hoe dan ook niet jouw schuld.
Dat hij de schuld bij jou legt is gewoon droeftoeter gedrag.
Ik wens je veel sterkte, want dit is echt niet leuk.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:26

Ow gedverdemme wat een schoft. Sterkte meis!
Niets van wat hij zegt is waar. Hij gaat vreemd niet omdat jij " niet goed zo zijn in bed" hij probeert het gewoon in jouw schoenen te schuiven.

Hebben jullie kinderen?
Niet zomaar uit je huis gaan hoor! Eerder voor hem een koffer klaar zetten dat hij even tijdelijk kan verdwijnen....
Lijkt mij veel eerlijker

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:27

Ohhh jeetje, wat heftig zo zeg.
Maar wat een hufterige reactie van hem.
Als het zo slecht was in bed, had ie daar met je over kunnen praten. Dat is geen reden om maar vreemd te gaan.
Neem jezelf dat niet kwalijk!
Wat een eikel.
Is dit helemaal uit het niets of is er vaker iets aan de hand geweest ?
Dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte :knuffel:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:28

Gatver, wat naar! Ik snap opzich dat hij niet tevreden was met dat aspect en ook dat kan best een reden zijn om de relatie te stoppen. Maar vreemdgaan is er een probleem bovenop stapelen en echt niet oke

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:30

Ok, dus hij bedondert je en geeft jou vervolgens de schuld?

Laat je alsjeblieft niks aanpraten!! Hij heeft zijn p*k in een andere vrouw gestoken, niet jij!!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:34

Schandalig, hij moest zich schamen. Je bent toch geen betaalde bedgenote, hoe durft hij.

En, eens met Lovelucydan: laat hem vertrekken, ga zelf niet weg, dat is nadelig voor jou. Vroeger was het zelfs zo dat je dan je rechten deels verspeelde, geen idee hoe dat nu is.
Verder, misschien is het nuttig om contact te zoeken met rechtsbijstand, zij kunnen je ook hierover adviseren. Vragen staat vrij.

Veel sterkte!

DeOnbekende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-24 09:35

KM_Ris schreef:
Als het zo slecht was in bed, had ie daar met je over kunnen praten. Dat is geen reden om maar vreemd te gaan.
Wat een eikel.
dankjewel
Ik weet het niet, ik had al vaker wel mijn vermoedens daarom keek ik op zijn telefoon. Ergens voel ik mij schuldig, ik wilde hem al langer niet meer in bed, 2jaar denk ik dat ik alleen voornmijzelf zorgde en niet meer voor hem in bed

Dat hij dit zo hard heeft gezegd raakt mij enorm

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:36

Als het niet fijn met hem in bed is, omdat het te kort duurt en jij niet klaar komt, zou dat dan niet aan hém liggen, denk je?
Hij geeft jou dus dúbbel de schuld: jouw bedprestaties 'deugen niet' omdat híj geen tijd in jouw plezier stopt en daarom gaat-ie maar naar een ander en dat is dan ook jouw schuld?

Wat een El Uu El. Laat je geen schuldgevoel aanpraten.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:37

Ibbel schreef:
Als het niet fijn met hem in bed is, omdat het te kort duurt en jij niet klaar komt, zou dat dan niet aan hém liggen, denk je?
Hij geeft jou dus dúbbel de schuld: jouw bedprestaties 'deugen niet' omdat híj geen tijd in jouw plezier stopt en daarom gaat-ie maar naar een ander en dat is dan ook jouw schuld?

Wat een El Uu El. Laat je geen schuldgevoel aanpraten.

Dit!

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:38

Sowieso niet zomaar zelf weggaan inderdaad. Ik weet niet hoe jullie situatie is wat betreft goederen, huis etc. maar hij is degene die niet trouw is geweest, dus ik zou hem lekker laten gaan. Dat jullie niet meer op 1 lijn zaten voor dit gebeurde, kan zo zijn, maar dan waren er altijd nog andere stappen zoals communiceren, therapie of samen op ontdekking. Jij hoeft geen ruimte te maken voor hem, hij moet jou ruimte geven.

Heidi1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:38

Het is een schofterige opmerking, misschien in "the heat of the moment" omdat jij gem confronteerde met zijn fouten.
Wat een zak, hopelijk ziet hij dat zelf ook in. Niet de fout bij jezelf zoeken! Ook al liep het dan even wat minder, dat is geen excuus voor hem. Jij ligt ook niet met een ander in bed

Sterkte!
Ik ben trouwens ook van mening dat degene die de fout maakt ( hij dus) Maar even plaats moet maken en vertrekken moet.
Laatst bijgewerkt door Heidi1989 op 05-07-24 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:39

Heel rot wat je nu overkomt, maar ook wel vreemd/knap dat je dit 14 jaar hebt volgehouden en nooit (samen) naar een oplossing hebt gezocht (lichamelijk of psychisch).

O.a. Lovelucydan zegt een waar ding; niet zomaar uit huis gaan!!
Ik ken je woonsituatie niet (koop/huur) of de omgeving waarin je al dan niet makkelijk aan een ander huis kunt komen, maar meestal liggen de huizen niet voor het oprapen!
En financieel kan het ook 'een dingetje' zijn.

Hoe dan ook je gaat een nare tijd tegemoet en ik hoop dat je iemand hebt die een luisterend oor kan bieden, maar ook oog houdt voor de niet emotionele maar financiële zaken.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 05-07-24 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:40

DeOnbekende schreef:
KM_Ris schreef:
Wat een eikel.
dankjewel
Ik weet het niet, ik had al vaker wel mijn vermoedens daarom keek ik op zijn telefoon. Ergens voel ik mij schuldig, ik wilde hem al langer niet meer in bed, 2jaar denk ik dat ik alleen voornmijzelf zorgde en niet meer voor hem in bed

Dat hij dit zo hard heeft gezegd raakt mij enorm

Ik begrijp je gevoel wel. Toch denk ik dat je je niet schuldig moet voelen.
Het was misschien beter geweest om al eerder hier met hem samen over gepraat te hebben / hulp te zoeken.
Maar dat maakt het nog steeds niet goed dat hij vreemd is gegaan.
De relatie stoppen was dan beter geweest. Ook pijnlijk, maar wel eerlijker naar jou toe.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 09:45