Izzy na een JAAR weer terug gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Izzy na een JAAR weer terug gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-24 19:42

Was toch in de buurt, ik hem heel hard toeroepen van HEEEEEE HALLLLOOOOOooooo????? Wie is DAAAAARRRR?????? Nou beste Bokkers, gelijk resultaat! Oortjes omhoog, nek omhoog, strakke blik naar mij.... en de diepste HARDE! bromhinnik (begroeting?) die je je maar kan voorstellen! Iemand heeft mij overDUIDELIJK gemist! Achosje! :') :') :') Gelijk op een drafje en mij volgen naar het hek en dan flink kroelen en klopjes geven! (en lekkers!)

Nou nou, Izzy heel zijn dag was helemaal compleet. Zelfs WHISPER kwam even buurten en die werd heus niet overgeslagen. Ook heel wat lieve knuffels en heel wat penny onzinwoordjes hahaha! (weten zij veel?) Echt van awhhhh heppie muh zo gemiiiiist? Kriebeltjes op zijn nek en achter zijn oren was een succes want gelijk ging dat zware grote hoofd van hem op mijn schouder en ik kon zien dat hij genóót! (gekke lipjes trekken en 'murmelen')

Toen ik weer wegliep ging hij meelopen via de slootkant in de wei. Gekkie! :') Ik kan je toch niet meenemen? (zal hij het ooit begrijpen?)

Maar OOOOH DIE HINNIK! :') Kwam echt van onder zijn HOEVEN vandaan, inclusief wijde neusgaten!

En achteraf kwam ik erachter dat hij mijn telefoonscherm somehow heeft kapotgehapt!) Zat in mijn jaszak!

Just_Natural

Re: Izzy na een JAAR weer terug gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 20:10

Aahhhh wat lief, ze was duidelijk blij je te zien <3

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-24 20:10

Just_Natural schreef:
Aahhhh wat lief, ze was duidelijk blij je te zien <3

HIJ! :D Flinke vent geworden op 4 hoefjes! <3 Zo'n lekkere knufknol! <3