Sinds midden april ben ik begonnen met het geven van Suikerbalans van Vitalstyle. Zelf heb ik het idee dat hij een minder harde manenkam heeft, maar meer merk ik eigenlijk nog niet. Misschien ben ik mij ook wel gewoon aan het 'doodstaren' op resultaat, geen idee.
Wie gebruikt er nog meer Suikerbalans? Sinds wanneer? Heb je een foto vooraf de Suikerbalans en nu?
Mando
Geplaatst: 14-06-24 18:28
Ik gebruik het ook maar heb niet het idee dat het iets doet. Vind de manenkam niet minder en niet meer. Nu staat hij ook niet op het gras.
Ik maak het op maar zal geen nieuwe bestellen.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 14-06-24 18:38
Ik heb suikerbalans gegeven maar merkte geen verschil. Daarna gluco balance en de manenkam is zacht.
Maar... Uiteraard bij de eerste dag dat ik de harde manenkam bemerkte ook eerst alleen maar in de bak gezet (uiteraard wel met hooi) Daarna wel weer in de wei maar tijdje niks geen strip begrazing. Nu dan weer wel en blijft nog oké.
Maar ja is het ergste terug gebracht door even strenger weide beleid. De gluco balance of beide?
Mensen verwachten hele wonderen met deze supplementen. Maar er zit ook een heel management achter waar je aan moet werken. Beweging, graasmasker etc. Ik voerde vorige jaar de horseflex daar was ik opzich wel tevreden over, van het voorjaar phytonics gluco balance maar deed niks. Nu alweer tijdje op de suikerbalans en voor mijn gevoel wel redelijk spul. Maar wel in combi met beweging en graasmasker