Helaas moest ik de beslissing nemen om er 3 te verkopen. Ze hebben alle drie een heel fijn huis ♡
Ik zou Madee en Fleur houden. Fleur had wat extra zorg nodig dus kon haar dat vollop geven nu ik minder pony's had. Helaas moest ik de moeilijke beslissing maken om Fleur te laten gaan. Madee was dus alleen over. Ze zou naar huis komen. We hebben een mooie stalletje gebouwd en een leuke paddock.

En ze kan elke dat de tuin in om gras te eten.

Ook krijgt ze de hele dag door aandacht, en gaan we bijna elke dag zo op pad. Heerlijk nu ze aan huis staan.

En ze zou bij wat mensen verderop bij de pony's in de wei gaan. Helaas ging dat niet door. Madee was echt alleen, en dat merkte je aan haar. Rondjes lopen, de hele dag. Zo ontzettend sneu. Dus op zoek naar een vriendje of vriendinnetje. Helaas ging dat niet heel vlot. Maar gisteren gingen we eindelijk kijken bij een shetje en we mochten haar gelijk mee nemen als we haar leuk vonden.
Dus hier is ze dan.
Keuranka v. Bromishet. Ze word Kylie genoemd. 8 jaar oud.
We doen lekker rustig aan met haar omdat dit al de 2e keer verhuizen is in een maand tijd.

Madee is weer gelukkig ♡

Het gaat echt ontzettend goed. Stonden gisteren na een kwartier hooi te eten, wel beide bij een andere hooinet maar er was rust. En vanochtend lagen ze samen te slapen.

Als ik alles van te voren wist had ik uiteraard 1 van Madee's vriendinnetjes gehouden. Maar ze hebben het alle 3 ontzettend goed. Dus het is goed zo. Al vond ik het wel even moeilijk.
Maar nu helemaal gelukkig met deze knappe pony's.