Ten eerste was het weer eventjes wat beter (helaas is daar nu niks meer van te merken

Het was op een gegeven moment zo erg dat ik wel erg hard mijn best moest doen om haar op te laten staan

En ik kreeg van een stalgenootje een filmpje dat ze ook nog een andere bezigheid had gevonden

De fysio was ook weer geweest deze maand en daarom moesten we longeren om te laten zien hoe het ging.

Ook heb ik mezelf deze maand weer eens overwonnen, door na het werken lekker uit te stappen zonder zadel. Dat vond ik heel spannend, maar het ging gelukkig supergoed (behalve toen ik probeerde een stukje te draven, dat was toch wat minder comfy

Wat ook heel tof was, is dat in april Yvette van paardenmeter.nl op stal was, dus we hebben haar gewogen. Ze vond het even heel spannend, maar deed het daarna heel goed. Ze woog 520.5 kg. Het meten vond ze helaas te spannend, dus dat hebben we niet gedaan. Yvette gaf aan dat ze best een lang paard is. Ook was ze wat aan de lichte kant en mocht er wat meer bespiering op. Heel interessant dus en werk aan de winkel voor ons.

En Ivy, die vond er het hare van...

Bedankt voor het kijken! Reacties en tips zijn altijd welkom!