Dorine92 schreef:Je kunt toch gewoon naar de jury toegaan na de rubriek. Dan kun je alles vragen wat je wilt en krijg je veel meer info. Ik deed dat altijd en dan krijg je pas echt te horen wat ze ervan vinden
Dat kan maar je krijgt niet altijd veel info.
deze man jureert al van 2004 en ik heb doorheen de jaren meerdere pogingen gedaan maar ik (en velen met mij) laten het inmiddels voor wat het is en gebruiken wedstrijden waar hij zit gewoon om nieuwe dingen te proberen.
Als ik de startlijst zie met hem als jury kan ik je de top 5 geven voor de wedstrijd überhaupt begonnen is. 
Ik ben echt geen ‘Jamaar de jury is tegen me’ ruiter maar deze jury heeft gewoon een heel specifieke smaak en hij blíjft overigens ook zelden. In dit geval heeft hij de hele dag gejureerd dus was aanspreken sowieso geen optie. Gedurende de pauzes verdwijnt ie van het terrein. Als hij klaar is met jureren is hij meteen weg. Het is me van 2004 tot nu drie keer gelukt om hem te vinden maar geen van die keren was de moeite waard.
een van de keren heb ik hem zelfs een vraag gesteld incl mijn beeldmateriaal (ik kreeg een 3 voor verkeerde galop waar er contra gereden moest worden.)
Dus ik ben naar hem toe gegaan met het filmpje waar mijn pony, ja pony toen nog, netjes in contra zat en vroeg hem dus om uitleg en hij wees op het filmpje en zei ‘hij doet linkergalop op de rechterhand.’ Dus ik zeg voorzichtig (want ik was ook maar een kind van 14 uiteindelijk) ‘Jamaar er wordt contra galop gevraagd…’ toen antwoordde hij ‘de punten zijn gegeven.’ En stond ie op en wandelde naar buiten. 
Ben dat gesprek nooit meer vergeten omdat het zo absurd was juist omdat ik altijd fijne uitleg kreeg van jury’s normaal. Mijn toenmalige trainer moedigde dat aan nl.
Met veruit de meeste jury’s praat ik graag maar niet met deze man.
Als een paar ruiters klagen kan je zeggen zeur niet. Maar als zelfs de winnende ruiters er niet aan uit komen ligt het niet meer aan de ruiters IMO.
Earth schreef:Wat eel l4l ben je dan zeg

Ik zou voortaan niet meer bij zo'n jury willen rijden hoor

Uiteindelijk zijn wedstrijden iig voor mij vooral een stuk van de africhting. Kijk het is zonde als het gevoel beter was dan de punten maar wat telt is dat ze mee werkte, dat ze vrolijk was en er fijn aan stond en ik zelf ook ben blijven rijden. Dat was het doel en dat is bereikt. 
Gelukkig is het maar 1 jury die zo is.
Ik kan iig geen andere bedenken die zo extreem is. Hij heeft gewoon dagen dat ik me af vraag waarom hij toe gezegd heeft als hij er geen zin in heeft.
ik weet dat ze niet goed betaald worden dus daarvoor is het niet. 
tinkaforever schreef:Ik heb je zondag ook zien rijden. Het zag er heel netjes uit. De punten waren echt laag.
Ik heb zondag ook voor de allereerste keer meegereden en ik deel je mening volledig over de jury
Op mijn protocol stond overal enkel meer sprong of meer impuls.
Bij de 2e proef belde hij na oefening 1 (gewoon over de hoefslag rijden) dus ik dacht dat ik iets fout deed.
Dus ik ga naar stap en hij roept verder rijden het was niet voor jou bedoeld. Hij trok wel 2 punten af omdat ik volgens hem gestopt was met rijden.
Ah was jij dat? GustIxbill zei dat dat gebeurt was maar ik was toen aan het rijden. Heb je het op film toevallig? Dan zou ik het durven aan vechten.
gewoonlijk hoor je het belletje wel dus dan heb je gewoon bewijs dat je stopte omdat hij belde.
Ik weet wie de schrijver was bij proef 2 als je daar wat aan hebt?
DJZ schreef:Wat is Rêve toch een schitterend paard en wat zijn jullie samen een prachtige combinatie. Echt een heerlijke verschijning voor het oog. Een correct gereden paard, een amazone die, ondanks alle lichamelijke knelpunten, toch zo ontzettend mooi en harmonieus met het paard samenwerkt. Echt een lust voor het oog

dankjewel, komende zondag gaan we nog eens en dan is er weer even niets.