Ik heb een fantastisch (bijna) zevenjarig paard en vorige week was hij precies zes jaar bij mij

Dingen kunnen gek lopen, want precies een jaar geleden dacht ik dat ik nooit meer paard zou rijden, ik durfde niet goed meer na een val van een ander paard en mijn eigen paard was nog heel groen. Ik stond op het punt hem te verkopen. Maar,...gelukkig bedacht ik me na twee dagen, het voelde niet goed, mijn paard, die ik heb zien opgroeien omdat ik hem kocht als veulen, waar ik al zo veel mee had opgebouwd aan grondwerk, aan band met elkaar, het kon niet zo zijn dat hij uit mijn leven verdween...
En zo ontstond er onverwacht toch een opwaarste spiraal. Na verhuizing van stal ben ik heel veel met hem gaan wandelen in het direct aangrenzende bos en zo ging alles weer heel anders voelen, groeide het vertrouwen en versterkte de band eigenlijk alleen maar meer. Ik vond mijn passie terug, ben met hem op pad gegaan, ben workshops gaan volgen en zette in november de stap om weer les gaan nemen.
En kijk nu eens, ruim een half jaar later... het is bijna niet te geloven, maar ik heb mijn passie helemaal teruggevonden de afgelopen maanden! We rijden in het bos, lessen regelmatig en ik werk keihard aan het dusdanig trainen van mijn paardje zodat hij gezond en sterk blijft. En vooral: ik heb er weer megaveel plezier in!
Daarom een topic en ik hoop dat jullie net zo van de (soms wat onscherpe) plaatjes genieten als ik doe!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12