Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jokonootje schreef:Ja hoor zit in wolven gebied en rij gewoon buiten. Ben wel voorzichtig maar ga niet hierdoor stoppen.
Lukasje schreef:Ik woon en hou paarden in wolvengebied. Het zit toch in het achterhoofd hoor. Bij licht ga ik nog wel met paard en hond het bos in, maar vanaf schemer niet meer (wat ik vroeger wel deed, zelfs in het donker). Ook staan de paarden ‘s nachts niet meer buiten, wat vroeger in de zomermaanden wel het geval was. En ja ik weet dat er ook aanvallen overdag en bij schemer gebeuren maar mijn idee van paarden houden is niet dat ik ze continu op stal wil.
Ik had al paarden vóór de “invasie” van de wolf dus wegdoen is moeilijk. Maar ik hoop echt dat ik nooit hoef mee te maken dat ik 1 van mijn dieren open gereten terug vind.
anjali schreef:Als ik een paard geen veilige omgeving kan bieden dan koop ik geen "nieuwe" meer als degene die ik nu heb zou overlijden. Dat zou me heel zwaar vallen om na een heel leven met paarden ineens zonder te zijn maar ik koop er geen om als wolvenvoer te dienen. Overigens, dat wolvenprobleem is er nog maar recent, ik hoop erop dat over enige tijd de politiek tot inzicht gaat komen dat het niet gaat zo.
Tieme schreef:Jokonootje schreef:Ja hoor zit in wolven gebied en rij gewoon buiten. Ben wel voorzichtig maar ga niet hierdoor stoppen.
Ik zie dat ik het een beetje raar op heb geschreven. Bedoelde niet of je zou stoppen met je huidige paarden maar meer of je nog opnieuw een paard zou kopen als je op zoek was. of zou je stoppen met zoeken/geen paard meer nemen.
office schreef:Het leven is vol gevaar en voorlopig eten de wolven nog geen mensen vlees ook.
office schreef:en voorlopig eten de wolven nog geen mensen vlees ook.
office schreef:Ik zou me niet zo gek laten maken overal kun je aangevallen worden door grote honden die niet onder toezicht staan.Of psychisch gestoorde sexmaniakken …of aangereden worden…of flauw vallen ..of..in een kuil stappen …of…Het leven is vol gevaar en voorlopig eten de wolven nog geen mensen vlees ook.
Gebruikers op dit forum: DDDara, ikkedus, JoycexEnya, Lynnepinny, Sanet, SemrushBot en 130 bezoekers