0000 schreef:Ik vind hem wel heel aansprekend. Ik zou sowieso als hij echt 160 is, dat duidelijk erin zetten. Ik heb even je advertentie op bokt gezien en daar staat 'ongeveer 160'. Mijn ervaring is dat als dat in een advertentie staat, ze 9 van de 10 keer amper 155 zijn. Even meten neemt al veel twijfel weg. En stel hij is toch 157...XL pony's zijn soms gewilder dan kleine paarden. Maar zorg dat het duidelijk is want mensen haken daar in mijn ervaring anders op af omdat er gewoon te vaak bewust over gelogen wordt.
Verder weet ik niet hoe hij precies is, maar op basis van de advertentie lijkt hij verre van simpel te rijden...eerlijk zijn is goed en siert je, maar hij mag in gedrag gewoon jong zijn natuurlijk, dat zou ik ook weer niet teveel benadrukken. Het klinkt nu alsof ik niet eens kan proefrijden als ik de eerste keer kom.
Ik zou persoonlijk hem wel door laten rijden, of dat dan door een prof is of een handig buurmeisje is een andere keuze. Maar beleerd maar niet gereden is bijna altijd problemen. Als er een fijne handige ruiter op zit, kan hij dan misschien een keer een L proefje lopen ofzo en dat verkoopt dan toch weer wat makkelijker (en dan haal je de investering er misschien wel terug uit).
Ik weet niet hoe je de bokt advertentie kan wissen want wou hem opnieuw plaatsen. Die is namelijk niet meer up te date. Op Facebook en sporthorses staat hij en op marktplaats
Weet niet of dit mag, sorry modjes. Anders mag het gewist worden
Talentvolle brave ruin aangeboden
N.o.t.k.
https://link.marktplaats.nl/m2088772433 ... ons_seller
Ik heb hem gemeten met een meetstok en kom op 160. Wellicht een idee hem ergens officieel te laten meten. Kan dat bij een pony meting?
Op dit moment wordt hij 1x per week doorgereden door een vriendin. Hij staat niet stil en neemt echt sprongen in het rijden.