Een gladde rug heb je nodig maar als je weet waar je voor staat en dat dingen zo goed kunnen veranderen in het positieve moet je daarvoor open blijven staan en ook gaan. Ik sta voor wat ik doe en ik sta voor 100000% veiligheid.
Ik heb even getwijfeld om dit te doen wij krijgen namelijk ook een heleboel nare opmerkingen over ons heen. Misschien een eye-opener voor sommige dat je gewoon kan genieten van mindere beelden omdat het vanzelf wel beter wordt.
Zo denk ik dat wij momenteel mogen zeggen dat we met meer plezier dan ooit te voren van onze kleine witte haarbal genieten!
Het verschil is aanzienlijk groot en je ziet alles langzaam kloppend worden.
Ik opende constant andere topics maar ik heb besloten daarmee te stoppen. Voor de mensen die het leuk vinden mijn kanjers te zien groeien is dit de plek om te kijken.
Weken geleden kwam hij terug en heb ik bewegend beeld laten zien. Er was een iets gespannen combinatie te zien. Niet heel gek na alles wat we met hem meegemaakt hebben natuurlijk. Gezonde spanning mag en dat is niet verkeerd ook wij hebben dat wel eens.
Langzaam aan zijn wij gewoon doorgegaan en hoe naar het ook klinkt hebben we vele boktreacties van ons af laten glijden.
We laten graag de goede kanten van Frits zien en zouden het fijn vinden om het negatieve achter ons te laten. Dit hebben we hier thuis namelijk ook gedaan. Als je terug blijft kijken naar het verleden is er geen tijd om te bouwen in het heden.
We gaan van het begin sinds hij terugkomt zo door naar waar we nu zijn.
We trapte af met een wandeling buiten! Gewoon op ons gemak!

De 1e x in de bak. Bij beide nog gezonde spanning maar zonder ontspanning zal je altijd mindere beelden houden!

De keer erna leek het al beter te gaan!

Alles kalm aan en ondertussen genieten we voor de volle 100% van hem.

We lijken een stijgende lijn te hebben. Het vertrouwen in hem is groter dan ooit te voren en dat zien we aan hem terug! Hij verandert namelijk gewoon mee.
De bijzet hangt nu stof te vangen in de kast en ik verwacht dat hij daar goed hangt!

En weer spelen we tussendoor gewoon verder en hebben we het vertrouwen uitgebreid!

Vorige week was het dan zo ver! De stap waar deze 2 zo erg van genieten!

En dan zijn we bij deze week aangekomen. Ondanks dat ik langzaam aan weinig meer durf te delen vind ik het ook heel leuk om vorderingen te tonen. Ik snap namelijk een heleboel boze berichten maar als ik dit zie ben ik trotser dan ooit te voren en deel ik het met meer liefde dan eerst want wat een geweldig duo is het.

Rome is niet in 1 dag gebouwd en vast ook niet zonder tegenslagen. Ik denk alleen dat we mogen zeggen dat we nu op de zoveelste weg naar Rome zitten en er bijna zijn.
Voor dit bericht toch bewegend beeld van vandaag
https://vm.tiktok.com/ZIJn4n91u/