Ik vermeld alvast en dat is niet nors of negatief bedoelt:
Als je hier alleen komt om te vertellen wat er Allemaal fout is, is het beter dat je weer vertrekt aangezien wij toch wel met volle teugen blijven genieten en dit verantwoord zullen blijven doen.
Ooh ja en hij gaat volgende week naar de smid. Want zijn voetjes zijn voor het mooie te lang en met de stand van mijn camera lijkt het nog schrikbarender.
Sinds frits terug is heeft hij een hele positieve vibe en deze pakken wij uiteraard door. Doordat het de laatste tijd geweldig gaat konden we vandaag doen waar dit stel het meest van geniet.
Ik deel dit echt alleen nog voor de mensen die wel van ze genieten en om ook een hele andere kant van hem te laten zien. Verder zou het fijn zijn als we alle ongein achterwegen laten aangezien ik niet anders kan zeggen dat het geweldig gaat.

En een filmpje van de hele rit.
https://vm.tiktok.com/ZIJnXnohe/
We zijn 1,5 uur op pad geweest vol plezier en genot!
Het is zo fijn om zo te kunnen genieten. Frits is langzaam aan gepromoveerd tot buitenrijpony omdat ze daar klaar voor lijken te zijn. Door de miscommunicatie voorheen in de bak stelde we dit uit tot we zeker wisten dat we een stijgends lijn hadden. En die hebben we te pakken. Uiteraard aan een touwtje maar wat genieten ze.