Via facebook kreeg ik te horen dat Oliebol hier gebruikt wordt als naam voor sh#t. Na wat onderzoek erna heb ik mij bescheurd van het lachen hoe creatief het woord gebruikt wordt in topics. Dus vandaar dat ik mijn Oliebol nu maar eens ga voorstellen. Oliebol is eigenlijk niet zijn echte naam. Hij heet op papier Ouverture. Ik kocht hem toen hij 4 maanden oud was. Eenmaal opgehaald en in de eifel gezet vond ik zijn naam niet echt iets. Dus werd het Oliver Twist, want op papier zou dat leuk staan. Het heeft nog geen 2 weken geduurd voordat het toch de naam Oliebol werd. Met dank ook aan mijn vriend en zijn liefde voor Oliebollen. Toen ik dit vertelde aan de eigenaar van de opfok zei hij meteen: nee gek! Zo ga ik hem toch niet noemen?.... Het duurde nog geen paar weken en toen stond hij ook vrolijk Oliebol of Bol aan de weide te roepen

Zo genoeg gepraat over Bol, ik ga maar eens over op de foto's.
Baby Bol. Hier was hij pas 5 maanden oud.

Net 1 jaar oud. Hij bleef in de eifel altijd schraal en mager

Eerste keer een dekje op met 1.5 jaar. Toen verzoop hij erin. Ondertussen past het

Foto's gemaakt door een vriendin. Hij bleef eigenlijk altijd wel wat klein.

2.5 jaar oud. 1 maand voordat hij met spoed naar de kliniek moest. Ik ben 1.80, Bol schat ik hier rond de 1.55

Aankomst in de kliniek. De arme jongen

Toen pas zag je hoeveel hij verloren had qua energie. Jemig wat was hij schraal

De eerste dag 'thuis'. Dit was 2 weken nadat hij in de kliniek is geweest. Ondertussen ook gecastreerd daar.

En nu maken we een flinke sprong naar eind vorig jaar (oktober). Hier was hij al 4. En wat begint hij goed op te knappen! Ondertussen is hij al iets meer gespierd gelukkig

Komend jaar wil ik een fotoshoot met hem doen. Ben ontzettend benieuwd! Dank voor het lezen in iedere geval!