toen besloten een pauze te nemen van de paarden en dus lange tijd niet gereden.. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en begin 2020 toch besloten weer lessen te nemen. Helaas kreeg ik toen een knieblessure, waardoor ik eind 2020 weer moest stoppen met rijden.. in 2021 aan die knie geopereerd en dus weer rust gehouden. Maar toen, 2023 het kriebelt weer. Ik mis de paarden zo ontzettend erg. Maar een verzorg/bijrijdpaard vinden lijkt me niet gegund. Ja ik ben al menig jaar uit de paarden, en ik ben ondertussen bang dat ik te oud ben voor een bijrijdpaard met 29 jaar oud. Rijden op een manege zou ik kunnen doen, maar ik ben gewoon geen fan van maneges. De paarden daar zijn vaak emotioneel niet meer te bereiken door de vele verschillende ruiters in een week en ik wil juist zo graag een band opbouwen, het is de band met het paard dat ik rijd die ik zo belangrijk vind. Maar het is heel moeilijk een paard te vinden dat óf in de buurt staat óf waar ik op mag rijden. Ik rijd ook nog eens het liefste buiten, wat veel eigenaren ook niet fijn lijken te vinden. Ik wil in het begin uiteraard in de bak rijden, lessen nemen etc. maar zou toch graag tzt weer op pad kunnen/willen..
Sorry ik ben gewoon een beetje moedeloos, ik ben ook al een jaar opzoek trouwens.
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil bereiken, een hart onder de riem denk ik