Hij moest van de dierenarts in beweging blijven en hij mag dus lekker voor kar zijn ding blijven doen. Iets waar hij altijd al het aller gelukkigst van werd en ik stiekem ook

Voor mij was de keuze daardoor heel makkelijk rijden heeft nooit echt mijn prioriteit gehad hoewel ik wel heel leuk vond, zijn geluk gaat voorop en hij word niet meer gelukkig van rijden dus dan gaan we gewoon andere dingen doen waar hij wel plezier in heeft.
Maar we hebben wel heel veel leuke dingen gedaan onder het zadel en ben hem dan ook heel dankbaar voor alles wat hij gegeven heeft en al het vertrouwen en alle dromen die hij heeft waar gemaakt. Zelf een keertje een clinic zwaardvechten te paard gedaan iets wat ik ook al jaren wou met hem kan en kon alles en voor dat ben ik hem eeuwig dankbaar voor.
Van veel dingen zijn foto's gemaakt en al bladerend door de foto's dacht ik dat ze de moeite wel waard waren om te delen, ook super dankbaar voor de prachtige fotos want ondanks het schuldgevoel; hadden we nou maar eerder laten kijken, kijkt hij op de fotos wel heel blij zoals hij altijd was onder het zadel
Mijn grote droom heeft waar mogen maken; boogschieten te paard

Door Sanderijn de Bruin
Maar niet alleen 'normaal' ook met een thema tintje bleef hij geweldig braaf en vol plezier gaan

Nog meer dromen werden werkelijkheid want ook xxl prinsessen jurk vond hij helemaal prima

Maar een flinke sprint er mee was nog veel beter

Want in volle galop over de velden scheuren vond hij nog het aller leukste

Stil staan was lastig hij was veel liever in beweging

Alle drie weer door Sanderijn de Bruin
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn maar ik vind kostuums maken geweldig en hij was dan ook het slachtoffer voor Ciri van de Witcher want hij leek precies op Roach

Door Sanderijn de Bruin
Hij heeft mij door het magische sneeuwbekleedde bos gedragen, tijdens de video opnames was er ook fotograaf die heel stiekem deze foto maakte

Door Martin Podt
Maar ook als nep viking gingen nog we best vaak door het leven

Door Laura Dijkslag
En ook het idee van een dames zadel leek mij leuk, dus mams touwjurk verknipt en gehoopt dat het goed zou gaan hij was immers altijd zo lief onder het zadel dat dat wel zou lukken

Hij zette zich altijd voor de volle 100% in hoe vaak we ook voor de fotograaf voorbij moesten komen voor het perfecte shot want lekker scheuren vond hij leuk

Door vanChasteletfotografie
Hoewel een lekker drafje tijdens de buiten ritten favoriet is dat kon hij uren volhouden

En de laatste grote droom heeft hij ook waargemaakt op neckrope rijden wat vond ik dat de eerste keer (foto) spannend maar hij deed het geweldig daarna nog vele buitenriten (met een touwhalster om) gedaan op deze manier

Laatste twee weer door Sanderijn de Bruin