Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Wat ik prettig vind in een agenda is van die bladzijdes per onderwerp. Dus bij voorbeeld een blad (ergens voorin bij voorbeeld) waar je alle afspraken kwijt kunt. Zodat je niet hoeft te bladeren wanneer de smid voor het laatst geweest is. Idem voor een wedstrijdenoverzicht en een pagina voor ontwormen/medicatie. Natuurlijk kunnen dit lege pagina's zijn die je zelf invult maar ik zou een agenda niet laten liggen als er wel "afspraken smid", "wedstrijdkalender", "intelligente opmerkingen van lesmens" boven een blad zou staan. Wel dan graag óók met lege bladen, om bij voorbeeld je trailparcours te kunnen tekenen.
Zolala schreef:Koper schreef:Wat ik prettig vind in een agenda is van die bladzijdes per onderwerp. Dus bij voorbeeld een blad (ergens voorin bij voorbeeld) waar je alle afspraken kwijt kunt. Zodat je niet hoeft te bladeren wanneer de smid voor het laatst geweest is. Idem voor een wedstrijdenoverzicht en een pagina voor ontwormen/medicatie. Natuurlijk kunnen dit lege pagina's zijn die je zelf invult maar ik zou een agenda niet laten liggen als er wel "afspraken smid", "wedstrijdkalender", "intelligente opmerkingen van lesmens" boven een blad zou staan. Wel dan graag óók met lege bladen, om bij voorbeeld je trailparcours te kunnen tekenen.
Ja, dit ongeveer. En als ringband, zodat hij open kan blijven liggen.
Van een papiersoort die niet meteen doorloopt, vastplakt of scheurt zodra er een spatje water of modder op komt