Oh wat leuk, zo veel lieve reacties! Dank jullie wel allemaal!
Dais_ schreef:Hij is knap!
Helemaal mee eens
prompter schreef:Mooi is hij zeker, met een megalieve uitstraling

Ja he, het is eigenlijk een heel zachtaardig en knuffelbaar paard onder zijn angsten. Zit geen kwaad in, hij is heel respectvol en lief
Knikmops57 schreef:Mooie zachte blik in zijn ogen, hij komt er wel.
Dat denk ik ook! Zijn blik en uitstraling is het afgelopen half jaar wel echt enorm veranderd hoor. Er komt nu echt een geweldig paard onderuit
Kimddddd schreef:Mooie jongen! Groetjes uit Zweden, Dalarna
Dank je wel! En leuk, ook Zweden!
Janneke2 schreef:Wat kan hij blij kijken...!
Ja heerlijk snoetje he
GabberGill schreef:Kijk dit zou ik nou zo kopen en liefde geven. Wat een lief smoeltje heeft hij zeg.
Dat schrale komt vanzelf goed. -20 voor een Spanjaard is als -40 voor ons hahahahhahaa. Als je er dalijk mee aan de gang kan en er komen wat spiertjes op heb je al een heel ander paard. Lekker kalm aan!
Hij ziet er heel zacht in zijn uitstraling uit!
Toen ik hem kocht zag hij er totaal anders uit in zijn uitstraling (niet zo heel raar met wat hij heeft meegemaakt). Hij is al ver gekomen, als je ziet hoe zachtaardig en vriendelijk hij nu al is
Ik gun het hem zo, lekker paard kunnen zijn en langzaam aan mensen leren te vertrouwen. Het is een kanjer van een paard.
Ene, als hij klaar is met zijn training komt ie te koop voor het juiste huisje
Berdien schreef:Hij is echt prachtig! En wat een zachte blik, ondanks zijn verleden.
Hoe doet Mira het in Zweden?
Het is een heel zacht paard. Dat is gewoon het beste woord om hem te omschrijven. Zacht en lief
Mira doet het super, leuk dat je het vraagt! Ik zal weer eens een update plaatsen daar.
Autumnn schreef:-20, wat doe je die Spanjaard aan

mijn Spaanse staat ook onder een deken en toch ook maar onder een hals sinds een week. Was er eigenlijk altijd op tegen, ze staan dan zo ingepakt, maar ik heb m nog nooit zo tevreden gezien
Knap dier hoor jouwe! Je ziet echt wel zijn vertrouwen in jou, en de rest komt wel goed. Ze hebben net even wat meer verwerkingstijd nodig in dat knappe koppie van ze

Om eerlijk te zijn zie ik gek genoeg dat hij hier in Zweden meer relaxed is dan in Zuid-Frankrijk (waar ik eerst woonde met de paarden) Hij is nu pas vier maanden in Zweden en hij is meer ontspannen dan ooit, ik kom ook verder met hem qua vertrouwen opbouwen.
Ik ben ook heel blij met dat hij een goede wintervacht heeft kunnen aanmaken. In princiepe red hij het met zijn vachtje en onbeperkt hooi prima. Voor de zekerheid doe ik hem toch een dekentje op vaak.
Mooi he, dat vertrouwen. Nu als ik hem even hem laten bewegen in de bak, komt hij direct al naar me toe als we klaar zijn en volgt me dan los overal. Hij komt er echt wel
Elisa2 schreef:Sneu dat hij nog zoveel angst heeft zeg..maar hem de tijd geven is denk ik erg belangrijk. Angst vreet ook energie en kilo's.
Hij krijgt alle tijd die hij nodig heeft. Als je hem vergelijkt met hoe hij in het begin was heeft hij al mega stappen gemaakt!