Piet Piraat heet eigenlijk Philaina, door een ongeluk als veulentje heeft ze helaas één van haar ogen verloren. En kreeg ze al snel de naam Piet!

We beginnen in januari, je stond nog lekker jong, vies en wild te zijn in de opfok.

1.

Ook in februari bracht je nog lekker je dag door met eten, spelen en slapen.

2.

In maart zat je niet lekker in je vel. Je viel onzettend af en mij gevoel zij dat je niet lekker in de groep lag. Je kreeg wat extra tlc en de tandarts kwam op bezoek.
3.

Toen werd het alweer april. Ik heb besloten je uit de opfok te halen voor de zomer maanden. Zodat je wat extra één op één aandacht en eten kon krijgen. En zo stond je voor het eerst alleen in een grote paardenbox.
4.

Mei was een hele bijzondere en emotionele maand voor mij. Ik zat zomaar voor het eerst op de rug van mijn eerste eigen gefokte baby.

5.

In juni kwam je dan eindelijk weer 'thuis'. Voor een lekkere vakantie op het land. Je kwam weer lekker wat kilos aan. En was zichtbaar blijer
6.

Ook juli deden we lekker rustig aan, elkaar leren kennen, we knuffelde wat af en zo af en toe klom ik op je rug.

7.

Augustus was hetzelfde, lekker paard zijn op en het land. En op een regenachtige avond lekker knuffelen op stal. Hier smelt je toch van!

8.

In september was je lekker vol gevreten, sterk en gezond. Je nieuwe avontuur ging beginnen!! Maar eerst naar de manicure in pedicure

9.

Oktober was wel ons grote hoogte punt van het jaar! Mijn stout droom was vanaf het begin, om met haar naar de keuring te gaan. En die droom hebben we waar kunnen maken. En je liet iedereen versteld staan!!
Je liep stoer naar maarliefst 80 punten in je Ibob proef en als kers op de taart nam je nog een ster predicaat mee naar huis!!

10.

11.

November was nat, heeeeel nat! En mocht je weer even tot rust komen na alle indrukken en prestaties die je hebt geleverd.

12.

En nu zijn we alweer in december, we doen nog lekker rustig aan. Je bent nog zo jong en hebt al zo veel stoute dromen van mij waar mogen maken!
Keer op keer moet ik mijzelf blijven knijpen om te zien of ik niet droom.
Phillie, Piet, Captain one eye.. you're one in a million!
13.