Nieuwe Anky collectie...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:24

manic schreef:


Adam's kostuum?


Als Remi mag kiezen ziet hij ze liever in Adams kostuum, dan in Eva's kostuum Haha!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:25

Ahem. Ik voel me nu toch wel wat aangesproken... Hrm.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:29

Pipo schreef:
Als Remi mag kiezen ziet hij ze liever in Adams kostuum, dan in Eva's kostuum Haha!


En als de Eva's mochten kiezen... was er geen vijgenblad Haha! Schijnheilig

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:32

Ik vind het wel wat hebben, dat vijgeblad. Kleurt supermooi bij de rest van mijn setje Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:34

Hm ja dat misschien, maar het is zo lastig als het waait... Schijnheilig Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:35

heeej ik heb al 2 dingetjes van de nieuwe anky collectie, ik heb een grijs vestje met beetje blauwe kleur streep ernaast, en ik heb een bège vestje met aan de binnen kant van je kraag rood, heel leuk, maar op zich vind ik de kleur best fel, niet echt mijn smaak, maarja

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:36

De Naturel Anky collectie!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:37

manic schreef:
De Naturel Anky collectie!


Whahaha, Anky fuseert met Cotton Naturals Schijnheilig

Ik zou die broeken weleens willen zien... Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:38

Ik boycot de Anky collectie Haha!

Vind dat het schofterig duur is voor een vrij nieuw merk. Daarnaast doe ik nooit aan setjes of andere zooi. Peesbeschermers zijn zoveel handiger en daarnaast volgens mij beter voor de pezen.

En aangezien ik toch altijd smerig word als ik bij de paarden ben, zie ik het nut niet om er modieus bij te lopen.

Koop ik liever voor normaal een mooi Prada pak!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:39

Maar het prijskaartje.... Oei oei oei.



Oeps, beter oppassen wat ik nu weer zeg. Straks wordt Sjef boos Schijnheilig

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:44

Pipo schreef:
Koop ik liever voor normaal een mooi Prada pak!


En Prada is niet schofterig duur??? Haha!

Ik doe ook niet aan setjes. Als wat Silly en ik aanhebben bij elkaar past, is het toeval Schijnheilig
Ik koop in plaats van een veel te duur Anky vestje liever iets voor Silly, of een Diesel/Replay vestje, rijdt net zo lekker!! Haha!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-04 00:46

En zo heeft maatje 44 uiteindelijk dan -toch- zijn voordelen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:47

Missouri schreef:
En Prada is
niet
schofterig duur??? Haha!
Haha!


Ja Haha! maar wel veel mooier Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:49

Pipo schreef:
Ja Haha! maar wel veel mooier Haha!


Das waar... Haha!

Ik mag het niet zeggen, maar ik vind Ankykleding foeilelijk, behalve de Windstopper die ik heb en die is zwart Schijnheilig
De kwaliteit is wel erg goed (meestal) maar ik geef mijn centjes toch liever aan nuttiger dingen uit.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:01

Een Prada pak geef ik nou weer niets om,
ik heb liever dat mijn paard glimmend, dun in het haar en zonder ook maar 1 schuurplekje onder zijn dekens uit komt. En mede door de Anky deken is dat dit jaar nog beter gelukt als voorheen.

Voor mijzelf heb ik alleen een Anky shirtje uit de uitverkoop, maar alleen omdat ik het stofje zo fijn vind.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:04

Sjuim, dat is met mijn deken voor Silly ook gelukt (en die heb je zelf gezien Haha! ).
En dat is GEEN Anky... (oeps, maar wel net zo duur Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:19

Ieder heeft zo zijn prioriteiten.

Mijn paarden staan er gewoon netjes bij, mooi in de vacht, glimmen goed ( poetsen en goed voer doet wonderen!) maar hebben geen dure deken op. Gewoon die van pagony 400 grams en een zweetdeken van het kwpn. Dus niet spannend!

En zelf loop ik inderdaad liever in een pradapak. Als je trouwens ziet hoe lang je daar mee doet is het nog heel wat goedkoper dan een pak van de ...........noem eens wat Haha!:D:D

Maar mijn paarden staan er ook gewoon glimmend en dun in het haar bij ( op Wannabet en Warina na dan......maar ja, die hebben ook geen deken op Haha!)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:34

Vreselijk die kleuren... zeker ter bevordering van de setjes manie ofzo. Ik vind het wel leuk dat ze niet van die plastic modelmiepen gebruiken om de spullen te showen. Dan krijgt het zo'n Divoza idee. En dit straalt ook betrokkenheid uit van Anky bij haar eigen lijn - ze is er zelf minstens een dag mee bezig geweest op eea aan te trekken en ermee op de foto gegaan. Geen geval van "Oh Anky dit is de nieuwe lijn, vind je 'm leuk - goed - mooi - want hij ligt al in de winkels"

Heb overigens niets ervan. Het moment dat ze met gras-groene (of iets donkerdere, mag ook) shirtjes komt in superstofje dan heeft ze mij als klant en koop ik waarschijnlijk gelijk 2 shirts met korte mouwen en 2 met lange. Heb groene superstof-shirts nodig voor de endurance, past mooi bij m'n wedstrijdtenue.

Maar grasgroen is vast een te simpel kleurtje om interessant te zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:41

Ik las in de strengen dat er tegenwoordig heuprijbroeken zijn...............nou vraag ik je Verward

Ze schijnen ( volgens de reclameboodschap) zeer goed te zitten, en voldoen aan het huidige modebeeld.........Verward:?:?:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:42

Ik denk dat je dan alleen niet naar de achterkant moet kijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:46

Jemig, weer zoiets wat de meeste mensen beter niet aan kunnen trekken, maar wat ze toch doen Verward.
Geen Anky spullies voor mij, niet mooi genoeg voor het geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:48

Heupbroeken in de "gewone" mode vind ik al afschuwelijk laat staan in een paardrijbroek.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:36

Pipo schreef:
Heupbroeken in de "gewone" mode vind ik al afschuwelijk laat staan in een paardrijbroek.

Komt de bouwvakkerslook nu ook in bij de paarden Haha! Haha! Leuk als je op moet stappen met zo'n broek..... Bloos Dadelijk gaan we ook nog allemaal in naveltopjes op t paard zitten... Ook iets wat de meeste mensen beter niet aan kunnen trekken maar TOCH doen Knipoog

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:55

Ik heb al vrij veel kleren van Anky, maar deze zomercollectie vind ik zelf ook een beetje tegenvallen op de plaatjes. Maar ik moet zeggen, je moet het ook gewoon eens in het echt zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:06

ik heb ieder jaar nog een nieuwe winterjas van anky gekocht en moet zeggen dat daar de prijs kwaliteit verhouding heel goed is.

verder pas ik gewoonweg niets van haar. en vind ik de broeken ronduit verschrikkelijk zitten