Zowel privé, als op paarden gebied... begin dit jaar stopte ik helaas bij een heel fijn baantje ivm inkrimpen van het bedrijf, maar heb ik zelfstandig voor Roofvogels en Uilen gewerkt met het geven van demonstraties op de leukste locaties!
In mei ben ik getrouwt met mijn allerliefste man, wat een geweldige dag was dat, en een grote stap in mijn leven!
Daarnaast ben ik dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar weer actief als instructeur, vond het mega spannend, maar heb inmiddels heel veel leuke, fijne lesklanten wie ik mag helpen

Samen met hoefwijzer hele leuke demo's op zowel EquiDay als Horse Event mogen geven, over voedselbeloning tijdens het rijden. Supertof om dat samen met Fenna te mogen doen

En toen... ging het toch wel weer behoorlijk kriebelen... op een regenachtige dag op mijn huwelijksreis in Spanje, zat ik een beetje over markplaats te scrollen... en daar kwam ik "Goofy" tegen!

Dit was 1 van zijn verkoop foto's, en ik was meteen verkocht... aan manlief laten zien, en we gingen zodra we terug waren kijken

Goofy vond ik alleen geen passende naam, dus al snel was hij omgedoopt tot Aslan, voor mij een veel passendere naam

Inmiddels is hij 3 maanden bij me, veel ups en downs, maar we gaan gestaag vooruit... stapje voor stapje, onder 0 begonnen, maar nu bijna op het punt er eens op te klimmen

We willen jullie allemaal een hele fijne kerst en gelukkig nieuw jaar wensen!
Wij hopen in 2024 lekker te gaan knallen

Ps, vind je het leuk om zijn progressie te volgen? We hebben een volgtopic:
[PP] [VOLG] Het leven van Aslan