Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Ooh, je moet even contact opnemen met Renee van Stal Vos![]()
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063717904193
Zij zit in Ossendrecht en heeft een aantal paarden beschikbaar voor buitenrit, ze komt op onwijs toffe plekken! Je kan er eventueel ook met eigen paard naar toe, als je die zou hebben.
mvdende schreef:xDenies schreef:Ooh, je moet even contact opnemen met Renee van Stal Vos![]()
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063717904193
Zij zit in Ossendrecht en heeft een aantal paarden beschikbaar voor buitenrit, ze komt op onwijs toffe plekken! Je kan er eventueel ook met eigen paard naar toe, als je die zou hebben.
Ware het niet dat er hier héél weinig officiële ruiterpaden zijn in deze omgeving! Vaak rijden de ruiters illegaal over de wandelpaden. Ik zeg niet dat stal de Vos dat doet, maar ik kom geregeld ruiters tegen buiten de officiële ruiterpaden. En ja, daar heb ik ondertussen echt een schurfthekel aan! Tis hier één en al zand en of klei en de wandelpaden worden erg mul of modderig als er ruiters overheen gaan rijden. En het is z'n 45 minuten van Breda af, dus niet echt heel dichtbij.
xDenies schreef:mvdende schreef:
Ware het niet dat er hier héél weinig officiële ruiterpaden zijn in deze omgeving! Vaak rijden de ruiters illegaal over de wandelpaden. Ik zeg niet dat stal de Vos dat doet, maar ik kom geregeld ruiters tegen buiten de officiële ruiterpaden. En ja, daar heb ik ondertussen echt een schurfthekel aan! Tis hier één en al zand en of klei en de wandelpaden worden erg mul of modderig als er ruiters overheen gaan rijden. En het is z'n 45 minuten van Breda af, dus niet echt heel dichtbij.
Oké amen.
Ze rijdt in Kalmthoudse Heide en naar mijn weten zijn daar gewoon ruiterpaden, ze rijdt ook andere kanten op, allemaal ruiterpaden.
Denk om je bloeddruk. Sorry dat ik reageer hoor...
mvdende schreef:Kalmthoutse heide heeft juist weinig ruiterpaden. Ten minste, officiële ruiterpaden.
Ik woon in Ossendrecht....