2023 is voor ons toch wel een beetje zo’n soort jaar geweest, we zien wel waar we belanden

Op 14 december 2022 heb ik Nicky verhuisd naar haar huidige stal, we staan er vandaag dus exact een jaar! En wat ben ik ontzettend dankbaar voor deze plek, het is ondertussen al haar 5e stal, en op de voorgaande stallen heeft ze telkens tussen de 2-10 maanden gestaan. Nooit ergens een jaar kunnen volhouden, tot dit jaar! We hebben een superfijne plek gevonden

Omdat ze eind 2022 is verhuisd, besloot ik er haar voldoende rust te geven zodat ze lekker op haar nieuwe plekje kon settelen.
In januari deden we lekker rustig aan, beetje wennen aan de nieuwe omgeving:

In februari pakte we wat grondwerk op, wat voor deze lieve foto zorgde:

In maart kwam de tandarts, en Nicky kon buiten in het zonnetje wakker worden, ze zat nogal ver weg

In april hadden we heerlijk weer en konden we actiever in de bak aan de slag, beginnetje maken met longeren en in vrijheid werken

In mei kriebelde het enorm om weer eens opnieuw een fjordenboog bij Nicky te knippen. Dus hoppakee, scheerapparaat erover en dan proberen goed bij te houden met de schaar.
Nicky wist niet zo goed of ze er nou blij mee moest zijn:

Maar eind mei begon er alweer een aardig boogje te groeien!

En dan zitten we alweer in juni! We gingen verder aanmodderen, in m’n mooie kleren

Wandelen doen we ook heel graag, dit is een fotootje van juli:

In augustus wandelde we lekker verder, met een prachtig uitzicht!

In september ging ik twee weekjes maar Amerika en had daar een western hoofdstelletje gekocht, ze dacht er het zijne van

In oktober showde Nicky nog wat mooie passen in de bak:

In november, ondanks dat het wat mistiger was, gingen we lekker verder aanrommelen in de bak, uiteraard met veel kriebels en knuffels als beloningen:

En dan zijn we in deze maand, december, aanbeland. Af en toe als het mooi weer is genieten we nog van een wandelingetje. En van haar fjordenboog is ook niet veel meer over

Vandaag heb ik Nicky (en de rest van stal) getrakteerd op een lekker appeltje, om een beetje te vieren dat we een jaar lang op de huidige stal staan. Hopelijk mogen er nog vele jaren komen!