Boswachters snappen de paardenwereld niet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:28

Zep schreef:
Dan nog vind ik dat je je arrogant en brutaal hebt opgesteld naar die man toe.

trouwens, je was toch lekker rustig aan het stappen? Zo nat kan je paard dan al niet meer geweest zijn...



Nogmaals kom eerst eens naar het bos.... ik kwam namelijk net de hoek om, had daarvoor wel gedraafd (nee niet op het fietspad Tong uitsteken ), dus mijn paard had wel degelijk gezweet.

Maare ahum, WIE weet nu of zijn paard nat was, JIJ of IK?????? Verward(meerkeuzevraag Tong uitsteken )
Laatst bijgewerkt door _10_ op 10-03-04 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:28

Heej maarehh...reed die boswachter ook niet rustig over het fietspad met de auto!?

of lag er ineens plotseling toevallig een weg!? Dan had Cinz daarop moeten gaan stappen, bij gebrek aan een ruiterpad.. Haha!
Neej dit is echt een voorbeeld, van een small-men-syndrome...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:30

nee Ragne dat zie je verkeerd, een boswachter is heilig en die mag dus WEL op fietspaden rijden
En als er dan wandelaars aankomen of fietsers moeten die maar in het gras gaan lopen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:30

Ik probeer alleen aan te geven dat ik vind dat je nogal overtrokken reageert op dat stilstaan vanwege het bezweet zijn.

Maar je wilt dit blijkbaar toch niet horen, dus laat maar. Doe lekker waar je zelf zin in hebt en trek je van een ander niks aan...

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:30

Nee, dit is een voorbeeld van een brutaal meisje syndroom.
Deze boswachter mag rijden waar het nodig is, want hij moet zijn werk kunnen doen.
En als hij Cinzano netjes aanspreekt en een grote bek terug krijgt, kan ik me zijn reactie helemaal voorstellen.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:32

Oeps, ik dacht hier toch echt met een meiskje van een jaar of 16 van doen te hebben, maar tot mijn schrik zie ik dat Cinzano 25 is.
Dan ben ik bang dat alles wat ik zeg verspilde moeite is.
Succes ermee

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:33

Billy schreef:
alles wat ik zeg verspilde moeite is.
Succes ermee

Klopt, ZEER verspilt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:33

Zo... daar is dan ergens iets goed fout gegaan een x-aantal jaar terug...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:34

Billy schreef:
Deze boswachter mag rijden waar het nodig is, want hij moet zijn werk kunnen doen.
En als hij Cinzano netjes aanspreekt en een grote bek terug krijgt, kan ik me zijn reactie helemaal voorstellen.


Waarom pakken ze dan geen fiets op een fietspad Verward

Enuh, die grote bek kwam pas na een aantal rare reacties van hem!
Sorry maar zo sta ik nu eenmaal in het leven laat niet zo makkelijk over me heenlopen, maar als jij dat wel wilt, ga je gang Haha!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:35

Cinzano"]
[quote="Billy schreef:
alles wat ik zeg verspilde moeite is.
Succes ermee

Klopt, ZEER verspilt *LOL*
[/quote]
Verspild schrijf je met een d aan het eind.
Blijkbaar zijn er meer dingen niet aangeleerd als alleen fatsoen Schijnheilig

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:36

Billy"]
[quote="Cinzano"][quote="Billy schreef:
alles wat ik zeg verspilde moeite is.
Succes ermee

Klopt, ZEER verspilt *LOL*
[/quote]
Verspild schrijf je met een d aan het eind.
Blijkbaar zijn er meer dingen niet aangeleerd als alleen fatsoen Schijnheilig
[/quote]


Klopt, fatsoen lukt me nogwel maar verder
Moeilijk hoor Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:39

Nou, fatsoen lukt je dus ook al niet zo goed blijkbaar Haha!
Geeft niet hoor, is nog best wat aan te doen. (en ik dacht dus ook dat je 16 was)

Maar ik zou zeggen: probeer het gewoon eens uit. Zet je paard gewoon even stil en reageer even beleefd de volgende keer dat die man je aanspreekt. Levert waarschijnlijk een hoop minder irritatie op bij alle partijen.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:42

Zep schreef:
Nou, fatsoen lukt je dus ook al niet zo goed blijkbaar Haha!
Geeft niet hoor, is nog best wat aan te doen. (en ik dacht dus ook dat je 16 was)



Waarom dachten jullie toch allebei aan 16??
Kijk ik zie het als compliment, maar iemand van 16, wat moet die wel niet denken??? Zijn alle mensen ALS ze in jullie ogen brutaal zijn 16? Is dat de leeftijds grens of mag het ook 14 of 15 zijn?? Tong uitsteken Knipoog

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:45

Neej die cinzano...pff...tjonge. erg onfatsoenlijk van je! mensen!
wat wordt dit overtrokken!

Als je gewoon leest, zie je dat ze pas nadat de boswachter 'onfatsoenlijk' gedrag vertoonde, zij ook zo reageerde. Kijk verder mag ze gerust zichzelf verdedigen vind ik...Zeker tegenover dat soort mannetjes!

en de volgende keer weet ze ook wel beter, dit ging duidelijk niet helemaal zoals gepland..en ik denk dat het verhaal ook een beetje uit woede is geschreven...

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:46

Van een kind van 16 verwacht je dat ze zonder aanleiding de kont tegen de krib gooien en ook dat ze brutaal zijn op z'n tijd, dat hoort nl bij de levensfase.
Van een 25 jarige verwacht ik volwassener gedrag.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 11:55

Billy schreef:
Van een kind van 16 verwacht je dat ze zonder aanleiding de kont tegen de krib gooien en ook dat ze brutaal zijn op z'n tijd, dat hoort nl bij de levensfase.
Van een 25 jarige verwacht ik volwassener gedrag.


Eens, maar als jij een "volwassen" vent een situatie uitlegt en meneer kan alleenmaar aan zijn eigen zegje denken,
Dan heeft hij het bij mij bekeken...

Jij wil nu dus beweren dat jij nooit eens je kont in de krib gooit??
Nadat je geprobeert hebt iemand iets duidelijk te maken en er wordt maar niet op gereageerd?? Sorry hoor maar dan laat je wel heel erg over je heen lopen.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:58

vind het een beetje kinderachtig van je.. Die man was gewoon een beetje simpel en begreep niks van paarden. Je had ook de wijste kunnen zijn, 1 seconde kunnen stilstaan, simpele man z'n zegje laten doen, en weer doorrijden. Dan was er niks aan de hand geweest

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 12:03

Anoeska schreef:
vind het een beetje kinderachtig van je.. Die man was gewoon een beetje simpel en begreep niks van paarden. Je had ook de wijste kunnen zijn, 1 seconde kunnen stilstaan, simpele man z'n zegje laten doen, en weer doorrijden. Dan was er niks aan de hand geweest


Zo vind ik het kinderachtig van die man dat hij nieteens de moeite neemt naar mij te luisteren.
Maar je hebt gelijk ik HAD even stil kunnen staan, alleen heb ik daar niet voor gekozen omdat die man al zo raar reageerde en dus niet echt aardig overkwam. Misschien had hij ook iets anders kunnen reageren, zijn we beide fout, maar ik vind hoe hun later reageren met dat achtervolgen wel erug zielig hoor

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:19

Zep schreef:
Nou, volgens mij was je dus niet zo vriendelijk...

Daarnaast vind ik het absolute onzin dat je niet het fatsoen kan hebben om je paard even stil te zetten als iemand als de boswachter je aanspreekt. Daar gaat je paard heus niet dood aan.

Nog afgezien van het feit dat je dus rustig over fietspaden rijdt...


Ze paste zich toch aan Zep; ze ging meteen over naar het ruiterpad. Vervolgens stappen die lui in de auto en vervolgens vinden ze het nodig om bij de brug haar de weg te versperren omdat het WEER niet goed was. ZE zochten iets om te zeiken. Ik snap niet dat jullie dat niet zien.

De manier waarop die boswachters haar benaderden, schortte gewoon nogal wat aan. Ook politieagenten gaan vaak zo niet om met mensen. Dat wordt ze geleerd. Als agent of boswachter moet je iets gedaan krijgen van de mensen, en dan zul je toch diplomatieker te werk moeten gaan.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:22

Ik denk dat het verhaal daarom ook een beetje uit woede geschreven is, want ze deed toch wat ze zeiden en nog kwamen ze achter haar aan. daar zou ik ook pissig om worden..

Je verwacht idd anders van een boswachter...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 12:26

Ik was op het moment van het schrijven idd een beetje boos Bloos!

Maar dat verbaasd me dus nogsteeds, ik deed exact wat ze van me verwachte... ging verder op het "ruiterpad" maar dan toch achter me aankomen en mijn weg versperren Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:29

Cinzano schreef:
Ik was op het moment van het schrijven idd een beetje boos Bloos!
?

Nou, en ik lees jouw verhaal, en dat ze het ruiterpad versperren met de auto en dat ze de teugels willen vastpakken en er komt me toch een vlaag WOEDE door me heen! Jij bent nog netjes omgedraaid alvorens weg te galopperen, maar ik was DWARS door dat etter heen gegaloppeerd! Boos!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 12:31

Desiree"]
[quote="Cinzano schreef:
Ik was op het moment van het schrijven idd een beetje boos Bloos!
?

Jij bent nog netjes omgedraaid alvorens weg te galopperen, maar ik was DWARS door dat etter heen gegaloppeerd! Boos!
[/quote]

Hum.. als ik dat had gedaan had ik helemaal heel bokt over me heen gekregen Tong uitsteken Knipoog Maar ik voelde me wel even onwijs angstig op dan moment Scheve mond

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:45

Geen wonder: Als ze je gepakt hadden, had je een flinke boete gekregen.
Daar zou ik ook bang van worden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:46

Een boete waarvoor Billy? Ze gaven haar een waarschuwing, ze paste zich aan, en ze moesten haar WEER aanhouden. WAAROM? en op wat voor grond zou ze een boete krijgen dan?

Nee, ze voelde zich om een andere reden bedreigd, terecht.