Zoals sommige van jullie weten woon ik al een aantal jaar in de USA. Met mijn paard Action (meegenomen uit NL) rijd ik hier heel af en toe een wedstrijd. Afgelopen week zijn we weer op pad geweest en niet onverdienstelijk. Onze laatste score in de Prix St. George is binnen! We reden een 1e plaats met 64.412%

De jury schreef onderaan: Pleasure to watch this active pair

We hebben nu onze Silver Medal behaald. Daarvoor moesten we 2 x 60% rijden bij verschillende juryleden in zowel het ZZ-Zwaar als de PSG.
Nu is Action officieel met wedstrijd pensioen en gaan we lekker thuis genieten van rondrijden op de barebackpad, dat doen we het liefste!

We hadden van deze wedstrijd een mini vakantie gemaakt. We zaten in een airbnb op 15 minuten rijden van showground. Action en zijn emotional support vriendinnetje Bibi konden hier heerlijk 24/7 buiten staan zoals ze thuis ook doen. Ook is er niet de stress van het wedstrijdterrein, aangezien Action heel gevoelig is hiervoor en snel maagzweren krijgt wilde ik alles zo rustig mogelijk houden. Ook konden onze honden gezellig mee.
10 maanden geleden ben ik mama geworden en ben toch wel heel erg trots dat Action gewoon weer terug is op dit niveau, het is soms een puzzel om mijn tijd en aandacht goed te verdelen maar ik ben zo blij dat het gelukt is!
Goed, last but definitely not least, mijn hele motto in het rijden en lesgeven is: het moet leuk zijn vooral zowel paard als ruiter. Vriendelijk rijden staat bij mij veruit op 1, ik hoop dat dat te zien is vanaf de foto’s.
Dankjewel voor het lezen en kijken!
De 1e plaats is hier een blauwe rozet!

Serie om de 3

Uit de pirouette

En 3 foto’s van de training op show terrein de dag voor ons proefje!

Waar we verbleven

En met z’n kleine vriendinnetje!