22 september is er een nieuw paard op mijn pad gekomen... en wat ga ik daar een lange, uitgebreide weg mee volgen! Zowel voor mijn eigen overzicht/dagboek, als voor de mensen die het leuk vinden om dit avontuur te volgen, ga ik dit topic bij houden

De laatse jaren is er enorm veel veranderd in mijn leven. Andere visie, verhuist, getrouwd... veel grote dingen! Maar altijd bleef het kriebelen om weer voor een paard te gaan...
Zeker na dit jaar weer op EquiDay en HorseEvent te zijn geweest als demo gever... een jong paard opleiden, met alle nieuwe kennis, ervaring en visies die ik alweer rijker was...
15 september, een regenachtige dag op onze huwelijksreis in Spanje, zag ik op marktplaats een wel heel leuk paard voorbij komen... na een overlegje met mijn man, besloten te appen en te gaan kijken. Zo gezegd zo gedaan, meteen na onze huwelijksreis bij de knappe "Goofy" wezen kijken. En ja hoor... verliefd natuurlijk

Dus toen kwam het snelle uitzoeken van een stalling, een dierenarts voor een klinische keuring en natuurlijk vervoer. Dat had achteraf ook nog wat voeten in aarde

Maar uiteindelijk op 22 september, mocht ik mijn nieuwe paard, met nieuwe naam "Aslan" gaan ophalen!

Na een lange, regenachtige rit was hij dan thuis. Het wennen, ontdekken en kennismaken kon beginnen...
De komende dagen zal ik gaan schrijven over de issues, de bezoekjes DA, hoefsmid, osteo en de hele "reutemeteut" die er nog bij kwam kijken... en vanaf daar bijhouden hoe we verder gaan...
Meet Aslan, een 3 jarige cruzado ruin met onbekende ouders, een onbekend verleden en hopelijk een geweldige toekomst!