Leuke buiten rit omgeving Breda

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coco4life
Berichten: 1217
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-23 22:06

Hallo allemaal,

Ik zou graag een buitenrit willen in omgeving Breda zonder dat je daar lessen hoeft te nemen voor een buitenrit. En ook graag in de winter, want ik wil niet tot de lente wachten.

Groetjes Coco4life

Coco4life
Berichten: 1217
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-23 23:49

Weet niemand iets?

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Re: Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 23:55

Ik zag van de week buitenritten in de Loonse en Drunense duinen via facebook aangeboden worden op Shires. Zou dat wat kunnen zijn?

Coco4life
Berichten: 1217
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 07:25

kimberly1995 schreef:
Ik zag van de week buitenritten in de Loonse en Drunense duinen via facebook aangeboden worden op Shires. Zou dat wat kunnen zijn?

Ik zal eens kijken, bedankt!

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 08:47

Ooh, je moet even contact opnemen met Renee van Stal Vos :)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063717904193
Zij zit in Ossendrecht en heeft een aantal paarden beschikbaar voor buitenrit, ze komt op onwijs toffe plekken! Je kan er eventueel ook met eigen paard naar toe, als je die zou hebben.

friezenfan2

Berichten: 2595
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 08:47

Doen ze bij het fjordenpaard niet het hele jaar buitenritten en die rijden in het Mastbos.

BarbaraNova

Berichten: 4205
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 09:37

misschien bij kim natuurlijk

weet niet of zij nu gewoon ritten maakt

haffiefreak

Berichten: 1652
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 10:46

Ik weet niet of de hartjeshoeve in Waalre iets is?
Buitenrit op trekpaarden.

xRaisin

Berichten: 1756
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 10:49

Manege Van Loon biedt ook het hele jaar door buitenritten door de Loonse en Drunense duinen.

mvdende

Berichten: 5693
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:20

xDenies schreef:
Ooh, je moet even contact opnemen met Renee van Stal Vos :)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063717904193
Zij zit in Ossendrecht en heeft een aantal paarden beschikbaar voor buitenrit, ze komt op onwijs toffe plekken! Je kan er eventueel ook met eigen paard naar toe, als je die zou hebben.


Ware het niet dat er hier héél weinig officiële ruiterpaden zijn in deze omgeving! Vaak rijden de ruiters illegaal over de wandelpaden. Ik zeg niet dat stal de Vos dat doet, maar ik kom geregeld ruiters tegen buiten de officiële ruiterpaden. En ja, daar heb ik ondertussen echt een schurfthekel aan! Tis hier één en al zand en of klei en de wandelpaden worden erg mul of modderig als er ruiters overheen gaan rijden. En het is z'n 45 minuten van Breda af, dus niet echt heel dichtbij.

Martie

Berichten: 2392
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:46

Ik ben er al heel lang niet meer geweest maar bij manege De Roosberg in Bavel kon je ook altijd mooie ritten maken. Daar zou je eens kunnen kijken.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:55

mvdende schreef:
xDenies schreef:
Ooh, je moet even contact opnemen met Renee van Stal Vos :)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100063717904193
Zij zit in Ossendrecht en heeft een aantal paarden beschikbaar voor buitenrit, ze komt op onwijs toffe plekken! Je kan er eventueel ook met eigen paard naar toe, als je die zou hebben.


Ware het niet dat er hier héél weinig officiële ruiterpaden zijn in deze omgeving! Vaak rijden de ruiters illegaal over de wandelpaden. Ik zeg niet dat stal de Vos dat doet, maar ik kom geregeld ruiters tegen buiten de officiële ruiterpaden. En ja, daar heb ik ondertussen echt een schurfthekel aan! Tis hier één en al zand en of klei en de wandelpaden worden erg mul of modderig als er ruiters overheen gaan rijden. En het is z'n 45 minuten van Breda af, dus niet echt heel dichtbij.


Oké amen.

Ze rijdt in Kalmthoudse Heide en naar mijn weten zijn daar gewoon ruiterpaden, ze rijdt ook andere kanten op, allemaal ruiterpaden.
Denk om je bloeddruk. Sorry dat ik reageer hoor...

mvdende

Berichten: 5693
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 13:02

xDenies schreef:
mvdende schreef:


Ware het niet dat er hier héél weinig officiële ruiterpaden zijn in deze omgeving! Vaak rijden de ruiters illegaal over de wandelpaden. Ik zeg niet dat stal de Vos dat doet, maar ik kom geregeld ruiters tegen buiten de officiële ruiterpaden. En ja, daar heb ik ondertussen echt een schurfthekel aan! Tis hier één en al zand en of klei en de wandelpaden worden erg mul of modderig als er ruiters overheen gaan rijden. En het is z'n 45 minuten van Breda af, dus niet echt heel dichtbij.


Oké amen.

Ze rijdt in Kalmthoudse Heide en naar mijn weten zijn daar gewoon ruiterpaden, ze rijdt ook andere kanten op, allemaal ruiterpaden.
Denk om je bloeddruk. Sorry dat ik reageer hoor...


Kalmthoutse heide heeft juist weinig ruiterpaden. Ten minste, officiële ruiterpaden.

Ik woon in Ossendrecht....

Coco4life
Berichten: 1217
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: Leuke buiten rit omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-23 13:11

In ieder geval bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat er wel wat tussen zit

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 13:49

BarbaraNova schreef:
misschien bij kim natuurlijk

weet niet of zij nu gewoon ritten maakt


Ja ! in de weekenden zijn er gewoon ritten het hele jaar door !

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 13:52

mvdende schreef:
Kalmthoutse heide heeft juist weinig ruiterpaden. Ten minste, officiële ruiterpaden.

Ik woon in Ossendrecht....


er loopt gewoon een mooi netwerk aan ruiterpaden over de kalmthoutse heide, ook stuk taxandria route. De grotere paden zijn inderdaad wel gecombineerd daar, dat is soms vervelend maar als je netjes in stap passeert heb ik daar nog nooit problemen gehad

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 14:32

Kalmthoutse heide heeft juist weinig ruiterpaden. Ten minste, officiële ruiterpaden.

Ik woon in Ossendrecht....[/quote]

Quote verkloot.

Ja nouja, fijn voor je. Ik woon er niet en kom er niet, maar je kan ook normaal over mn bericht reageren. Ik heb je niets misdaan en rijd ook niet in jouw onofficiele ruitergebied. :Y)

Ik adviseer alleen een oud stalgenoot die leuke ritten organiseert en best wat naamsbekendheid mag hebben.



Veel plezier coco4life!! Fijn dat je iets gevonden hebt :)