Lease paard, wat is normaal om te betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 14:30

anjali schreef:
Het topic is uit de actuele berichten verlopen dus je moet toch even op zoek.Er zijn hierover talloze topics op Bokt geweest. Het is natuurlijk zo dat hier geen wettelijke voorschriften voor zijn dus de leaser en de verleaser moeten er samen uitkomen zodat ze allebei tevreden zijn.


Ik snap niet zo goed wat er moeilijk aan is even een link te delen? Ik heb al gezocht maar kan het desbetreffende topic niet vinden.
Bedankt voor de moeite iig.

anjali
Berichten: 15101
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 14:59

Humpiedumpie schreef:
anjali schreef:
Het topic is uit de actuele berichten verlopen dus je moet toch even op zoek.Er zijn hierover talloze topics op Bokt geweest. Het is natuurlijk zo dat hier geen wettelijke voorschriften voor zijn dus de leaser en de verleaser moeten er samen uitkomen zodat ze allebei tevreden zijn.


Ik snap niet zo goed wat er moeilijk aan is even een link te delen? Ik heb al gezocht maar kan het desbetreffende topic niet vinden.
Bedankt voor de moeite iig.

Daardoor heb ik die link ook niet meer! Na enige tijd zakken ze nl. weg.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 15:42

Het enige recente topic is deze, die is nieuwer.

anjali @ [PP] Het leasen van een paard, wat is 'normaal'?

Daarbij was het het 2e topic dat je tegenkomt als je op lease zoekt. Het 1e was deze. Maar die ander is later aangemaakt, dus was die reactie logischer geweest in dat nieuwe topic. Hier staan juist veel meer voorbeelden en ervaringen in.