Chiko is intussen alweer ruim 2 jaar in mijn bezit, mijn allereerste eigen paard

Afgelopen juli heb ik Chiko verhuisd naar een nieuwe stal, waar zowel hij als ik het super naar onze zin hebben. Een van onze nieuwe stalgenootjes is fotograaf en zo is het balletje gaan rollen.. Met haar toestemming mag ik ze plaatsen zonder logo (ik heb ook geen foto's met logo), mits naamvermelding. Dus bij deze: de fotograaf van deze prachtige foto's is Marije Huiskamp Fotografie!

We hadden echt geluk met prachtig weer en een prachtige zonsondergang! De week ervoor waren we ook al op dezelfde locatie geweest voor een buitenritje met 2 andere paarden, dus de locatie kenden we 'een beetje'. Toch vond ik het wel spannend zo in m'n eentje op pad, maar wat was hij toch weer ongelooflijk braaf

De heide was helaas al een beetje uitgebloeid, maar dat geeft des te meer reden om het volgend jaar nog eens te herhalen!

1.

2. Dit is absoluut één van mijn favoriete foto's

3.

4.

5.

6.

7. Glimworm

8.

9.

10.

11.

12.
Na even twijfelen, toch besloten het zadel er nog op te gooien en foto's te maken vanaf Chiko's rug. Dat leek me namelijk ook heel gaaf! De twijfel kwam vooral omdat Chiko in z'n eentje op buitenrit vaak niet zo'n grote held is. Maar ooooh wat deed hij me positief verrassen! We gingen even een klein stukje vooruit om alvast in te stappen en draven en hij ging er gewoon voor. Ook de galop stukken, ik had verwacht dat hij weg zou springen voor de fotograaf, maar ook daar keek hij niet naar! Zo trots op mijn grote viervoeter

13. Blij ei

14. Dit licht!

15.
Hopelijk kunnen jullie ook een beetje genieten van de foto's! Ik ben er in ieder geval super blij mee!

Groetjes, Demi