Vorige week hebben een vriendin en ik ons bijeen gepakt en de trailer aangekoppeld, klaar voor een 4,5-uur durende roadtrip richting de Belgische Kust.
Ik had begin augustus mijn lens binnengebracht voor herstelling, dat was huilen toen hij kapot ging en huilen toen de rekening kwam maaaaar... De dag voor we naar de zee vertrokken kreeg ik bericht dat hij klaar was dus hij moést mee. Eerst even een fotootje van toen we arriveerden, ze konden logeren bij vrienden en hier hebben we ze even de benen laten strekken na de lange rit.

's Anderendaags gingen we voor het eerst richting strand! Eerst aan de hand omdat we beide jonge paarden bij hadden en niet wisten hoe ze het gingen vinden. Elmira (de Belg) is een echte waterrat maar Duke is zo bang voor water dat hij liever niet eens gaat drinken zodra er een plasje water rond de drinkbak staat dus ik was op alles voorbereid.
Beide paarden liepen zonder aarzelen de golven in! Dus met een iets geruster hart zadelden we op en gingen we voor ons eerste strandritje

's avonds zijn we terug gereden mét camera en hebben we wat foto's gemaakt bij de zonsondergang

Hier een paar van de resultaten!
Elmira mocht eerst

En toen Duke

In de duinen

En eentje die een groepje vriendelijke dames even voor ons gemaakt heeft

Wij hebben 10000% genoten en al een weekendje vastgezet voor volgend jaar!
Groetjesssssss,