Dit is een kenmerk dat met rijden ook goed te zien is, want ze is een echte strever met een hart van goud.
Wij kwamen elkaar tegen toen haar eigenaresse mij benaderde om te helpen met Roz verkopen. Ze was niet het allermooiste of het allermakkelijkste jonge paard en op dat moment nog niet eens 1.60m hoog.
Toch zag ik er wel wat in en heb ik haar tegen al het goede verstand in maar zelf gekocht

1.

Uiteindelijk is dat een fantastische keuze geweest, want ik kan het eigenlijk nog steeds niet helemaal geloven wat ze inmiddels al allemaal gepresteerd heeft

Maar je kunt niks presteren zonder vertrouwen & innerlijke rust en dat is iets wat we voornamelijk buiten opgebouwd hebben

2.

3.

Absoluut niet normaal, we hebben deze zomer ons FEI debuut gemaakt en ik ben zo ontzettend trots!

4.

5.

6.

7.

Ik zat zo te genieten dat ik de tel kwijt was in de wissels

8.

Alhoewel wij dressuur ontzettend leuk vinden, kunnen we absoluut niet kiezen wat wij het allerleukste vinden...
Dus doen we het gewoon allemaal

9.

10.

11.

12.

13.

Maar het leven is niet compleet zonder een super lief meisje die je constant doet poetsen & knuffelen.
Dit is misschien wel het allerbelangrijkste kwaliteit voor mij, want om een paard direct van een snelle springbarrage door te kunnen sturen naar een bixie rubriek is toch wel erg speciaal

14.

Roswell, mijn topper

15.