Van december tot mei heeft Diablo voornamelijk vakantie gehad. De winter was nat of koud en had ik 0,0 motivatie om wat te doen en in maart heb ik een operatie gehad, waardoor ik er minimaal 6 weken uit lag.. Gelukkig is Diablo een heerlijk dier, die je na zoveel maanden weer kunt opzadelen, opstappen en er zo mee wegrijdt, alsof de laatste training 2 dagen ervoor is geweest. Okeee.. conditie is dan wel een klein dingetje, maar dat is vrij simpel op te bouwen

We hebben de laatste tijd flink aan de galop gewerkt. Galop is voor ons beide een moeilijk iets, tenzij we in het bos lekker het gas erop kunnen zetten

Aanspringen ging voorheen met veel spanning en altijd als een pijl uit een boog. Nu kunnen we al heel netjes aangalopperen en de volgende stap is een nette(re) overgang terug naar draf kunnen maken

Verder zijn mijn werkpunten:
- rechterop blijven zitten, linkerarm los blijven houden. Ik heb de neiging om deze stug te houden.. En been lang houden

Ik heb wat stills uit het filmpje genomen en een korte samenvatting van de training in bewegend beeld