Altijd super fijn geregeld. Goed en duidelijk uitgezet (al zijn er soms omstanders die lintjes wegtrekken

Ik ga altijd helemaal in 1 kleur, en altijd 1x in het knal oranje. Dit jaar hadden we zaterdag de kleur groen, liefst neon groen, maar had zelf nog geen shirt in die kleur. En vandaag (zondag red.) waren we in onze vaste kleur oranje.
Heb nog niet alle foto's binnen van de grooms. En de foto's van de fotografen al helemaal nog niet, maar ik had zelf genoeg foto's om alvast een topic te openen

De lange route (je kon ook een korte rijden, maar wij hebben de lange gepakt) van zaterdag:

De route op zondag (zondag altijd meer 1 afstand)

Vlak langs de Solse Gat:
Volgens een oude legende stond op de plek van het Solse Gat ooit een klooster. Vanwege het liederlijke gedrag van de monniken werd het door de aarde verzwolgen. Op gezette tijden zouden de klokken van het klooster nog te horen zijn en zouden de geesten van de monniken verschijnen.

En toen waren we bij de heide. Jammer genoeg hier maar weinig foto's kunnen maken. Pony zag al die ruiters voor haar en werd een beetje erg heet. De spaanse rijschool was er niks bij

En nu zie ik dat ik alleen foto's van zaterdag heb uitgezocht. Dus hierbij nog een oranje. Mocht ik meer foto's binnen krijgen zal ik die nog even posten: