Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elsje123

Berichten: 581
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Anna Paulowna

Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-23 22:26

Wij hebben onszelf een verbod opgelegd om nog te kijken naar de bokt rubriek KS-MK - Merries kijken. Een superleuke rubriek om te volgen namelijk, maar ook een supergevaarlijke. Zo hebben we in 2020 het topic gevolgd van bokker Cheytjuh, die een aantal merries had die prachtige veulens kregen. Met name het veulen van merrie Funny vonden wij heel erg mooi en omdat wij net verhuisd waren naar een stek waar we paarden aan huis kregen, hebben we meteen contact opgenomen met Cheytjuh en niet veel later hadden we veulen Pumba oftewel Paso Doble WFTM gekocht.
Foto’s van Cheyenne haar topic, het veulentje waar we verliefd op werden

Afbeelding


Afbeelding

Pumba nu, drie jaar later. Hij is een mooie man geworden vinden wij. We zijn bezig met zadelmak maken, maar het echte rijden gaan we pas volgend jaar doen.

Afbeelding

Afbeelding

Onlangs gaf onze Maartje aan dat ze toch wel heel graag wilde dat haar droom, een fjord, uit ging komen. Ze verdient inmiddels zelf, dus het kan ook allemaal. De fjord had ze al gezien KS-MK Kraamstal - merries kijken en wel dit veulentje
Afbeelding

Afbeelding

De knappe Udsmor van fjoryou geplaatst door bokker Maris, maar het veulentje is van een vriendin van haar. Over ruim een maand komt deze kleine man naar ons toe


Afbeelding

Onze stallen zijn nu écht vol, er kan geen paard meer bij! We kunnen dus echt deze rubriek niet langer volgen. Of het door onszelf opgelegde verbod gaat lukken betwijfel ik, want het is te leuk al die verhalen te volgen!
Laatst bijgewerkt door Elsje123 op 26-08-23 22:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 22:29

Hahaha wat leuk geschreven, mooi hoor!

Apple

Berichten: 76196
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 22:31

Ik snap dat jullie nu een zelfopgelegd verbod hebben :))

Pumba is mooi uitgegroeid, dat is een knappe vent :-)

Ben benieuwd hoe jullie fjordenman gaat uitgroeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 22:35

Ik begrijp dit trouwens volledig :o heb zelf mijn rietjes weer te koop gezet, maar stiekem blijft het altijd spelen om toch maar een poging te wagen :o zeker als ik dit soort veulentopics zie.

ruitje

Berichten: 12328
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 22:44

Wat een leuk topic dit!

mala26

Berichten: 5005
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-23 23:23

O wat leuk om foto's van Pumba hier te zien. Ik zie op fb nog wel eens wat voorbij komen maar altijd leuk om cheytjuh haar fokproducten te blijven zien. Ze fokt ze altijd erg knap.
Hij ziet er goed uit zeg!

jackyline

Berichten: 1411
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: oosterbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 04:46

Elsje123 schreef:
Wij hebben onszelf een verbod opgelegd om nog te kijken naar de bokt rubriek KS-MK - Merries kijken. Een superleuke rubriek om te volgen namelijk, maar ook een supergevaarlijke. Zo hebben we in 2020 het topic gevolgd van bokker Cheytjuh, die een aantal merries had die prachtige veulens kregen. Met name het veulen van merrie Funny vonden wij heel erg mooi en omdat wij net verhuisd waren naar een stek waar we paarden aan huis kregen, hebben we meteen contact opgenomen met Cheytjuh en niet veel later hadden we veulen Pumba oftewel Paso Doble WFTM gekocht.
Foto’s van Cheyenne haar topic, het veulentje waar we verliefd op werden

[ [url=m/cKaE2C.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/CZWWCE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Pumba nu, drie jaar later. Hij is een mooie man geworden vinden wij. We zijn bezig met zadelmak maken, maar het echte rijden gaan we pas volgend jaar doen.

[ [url=m/BW6d0o.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MHdvkE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onlangs gaf onze Maartje aan dat ze toch wel heel graag wilde dat haar droom, een fjord, uit ging komen. Ze verdient inmiddels zelf, dus het kan ook allemaal. De fjord had ze al gezien KS-MK Kraamstal - merries kijken en wel dit veulentje
[ [url=m/p9yZki.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AmWshF.jpg]Afbeelding[/url] ]

De knappe Udsmor van fjoryou geplaatst door bokker Maris, maar het veulentje is van een vriendin van haar. Over ruim een maand komt deze kleine man naar ons toe


[ [url=m/EumB0y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onze stallen zijn nu écht vol, er kan geen paard meer bij! We kunnen dus echt deze rubriek niet langer volgen. Of het door onszelf opgelegde verbod gaat lukken betwijfel ik, want het is te leuk al die verhalen te volgen!



Dit is natuurlijk een toppertje dat kan niet anders.
Kijk er al naar uit hem te brengen

Elisa2

Berichten: 37268
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 09:23

Ik dacht eerst..huh een verbod?

Maar nu snap ik het haha! Eigenlijk vind ik dit wel heel mooi om te zien hoe jullie Bokt veulentjes kopen en hoe deze dan uitgegroeid zijn. Pumba is echt knap geworden!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70610
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 09:28

Wat leuk dat jullie door dat forumdeel gave aanwinsten hebben gekocht!

Ik vraag mij wel af hoelang je dat forum verbod wilt houden :))

Cheytjuh

Berichten: 4026
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-23 22:34

He en ik wilde net zeggen dat ik nog een knappe Pumba look a like in de aanbieding heb :p

Erg blij dat hij bij jullie is gekomen en ik geniet van elke update :o Zo mooi als fokker om te zien hoe blij de nieuwe eigenaren zijn met onze fokproducten, daar doe je het voor.

Een knappe nieuwe aanwinst voor bij jullie in de kudde, die gaat het vast erg leuk vinden ! (Hopelijk geeft Flash hem een warmer welkom dan hij Pumba deed ;) )

elijahnelson
Berichten: 1
Geregistreerd: 28-08-23

Re: Verbod op KS-MK Kraamstal - Merries kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 08:54

Haha Het kan zeker moeilijk zijn om weerstand te bieden aan de verleiding om meer paarden aan te schaffen, vooral als je gepassioneerd bent over deze prachtige dieren!mapquest driving directions