Een heel lang verhaal kort heeft ze maaaanden vakantie gehad en was mijn állerlaatste kleine strohalmpje toch een schot in de roos!
Op 18 maart reden we onze 1e halve les weer, 5 weken nadat ze op full roaler ijzers gezet is onder haar voorbenen. Ze liep toen nog niet direct 100% rad maar met weer wat (gedoseerde) beweging ging het steeds beter.
Rustig aan zijn we door blijven rijden en Krisje werd weer helemaal goed en deed ontzettend haar best

Op 7 mei reden we onze 1e wedstrijd weer, na 11 maanden. In de L2, dezelfde klasse als waar we vorig jaar gestrand zijn. Helaas hebben we de proef niet uitgereden maar heb ik halverwege af gegroet. Krisje begon fouten te maken die ze normaal niet maakt, nadat de ring ineens uit liep. De jury was verbaasd over waarom ik af groette want we hadden ook aardig goede cijfers op het protocol staan. Maar het zou ons niets brengen om door te rijden, dus jammer maar helaas.
Toen gauw voor de week er op nog een wedstrijd bij geschreven. Daar wel nog een fitte Krisje in de proef, met haar boevenkop pruik op

Ze liep naar 209 punten en een 4e prijs

Daar na 2 concoursen gehad waarbij Krisje zich net te veel afsloot voor mijn hulpen, waardoor het toch niet wil lukken hoe ik wil. Op 28-05 een keer tevreden voor nu de ring uit gekomen.
Het 1e deel van de proef lukte het haar neus naar de ll rijden zonder dat ze op de voorhand valt al een stuk beter. Beetje bij beetje gaan we er komen

189,5 & 6e
199 & 6e
203,5 & 2e prijs

11 Juni wederom een concours, hier had ik een totaal ander gevoel dan dat het beeld gaf.
Ik vond het zelf helemaal niet goed maar diegene die onze proef gezien hadden wel

Mijn gevoel zat er royaal langs, zag ik later terug. We kregen 209,5 punt en een 3e prijs

15 juni hebben we een fotoshoot gehad waar wat toffe foto's uit gekomen zijn!

Een week later hadden we de laatste selectiewedstrijd waar we 202 punten kregen en de 1e prijs

Helaas hebben we door weer wat dingetjes niet echt door kunnen trainen voor de kampioenschappen waar we voor geselecteerd zijn. Goede voorbereiding weer

En zo niet, dan mag ze evengoed weer mee naar huis

Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat we überhaupt toch nog samen aan het rijden zijn!